Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:53:42 följande:
    Nu vill jag ha bråk!!!

Bakis varför är du inte som dina "systrar"?! Skrikandes
    Hur då? Pervers?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:58:05 följande:
    Hehe, menade dina "trosystrar". Jag har överskottsenergi och har en massa tankar som jag helst av allt skulle vilja förtränga bort. En bråk hade suttit fint så jag fick koncentrera på annat.
    Tros systrar? Jag är helt straight.

Bråk mellan systrar? Haram...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:02:47 följande:
    Hehe. Är du helt säkert?

Äh, bara att läsa högt ur en sighe-vers så är det fritt fram att göra vad jag vill med dig.
    Säker? Ingen är säker sålänge du går lös. ;)
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:03:25 följande:
    Klafs är gött!
    När det är klart ja.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:05:07 följande:
    Du kan fortfarande vara straight och uppskatta den fina trosjakten... Just sayin´ Förvånad
    Nej, jag är för jämställdhet. ;)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:09:57 följande:
    Uuuuuuuuuuuuusch.....

Men jag ska inte säga något jag tillagade en "använd" falukorv och severade en killkompis efter "omgången". Han var INTE glad när jag berättade det för honom efter några månader.
    Vad var det jag sa.. INGEN går säker! Schysst att du körde skyddat iaf. (Don't) stay away! ;)
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-04 11:15:53 följande:
    Man kanske inte måste knulla med sina matprodukter innan man tillagar dem?
    Är det det som är "möra"?
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:16:30 följande:

Nämen vilken grym tråd !

I will rule this sucker !!

Skål

Inte med en så'n attityd. Inte utan sug.

Drömmer
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:18:01 följande:
    Inte? Synd att killar inte fylla ALLA hål samtidigt annars hade jag inte behövt ta till matvaror. Tungan ute
    Kan de inte? Menar du att "han" inte kan kanske... ;)
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:20:32 följande:
    hmmm nja för suga är inte min grej

Tyst
    Suga? Nu fattar jag inte alls..? *Kollar låset på kyskhetsbältet*
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...