Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Anette91 skrev 2011-06-13 21:11:10 följande:
    Måste få gnälla av mig på skitungar ifrån bussen som bara frågar ut en o undrar en massa kommenterar varför man har en skitmobil varför jag har de o de o allt annat skit dessutom vet jag att personen som var mest på var min pojkväns syster, vi har inte direkt gått ut med att vi är tsm (han är mest i min lägenhet) men jag har ändå koll på vem hans familj är, hur fan ska man tackla de när jag har fått veta att jag ska fira jul med ungen dessutom, jävla småungar >,<
    Mår redan otroligt dåligt av olika orsaker gör de inte bättre när någon "okänd" trycker ner en ;o
    Man ska inte ta åt sig, i know men i en buss så kan man inte bara säg nåt tbx kändes inte bra att jag skulle gröa det iaf men jag satt bara tyst o då ifrågasatte dem de oxå daaaaaaamp >,<
    Hur fan tacklar man det när man vet att skitungen i fråga är killens syster &  man ska fira jul ihop o jag tänkte spara pengar så jag kunde köpt en sak till alla syskonen för att typ säga tack för julen typ men har ingen lust om hans syster ska sitta o trycka ner mig =/
    SkrattandeFörvånad

Hahaha va?
  • Jäjd
    Ásgrímur skrev 2011-06-13 21:39:36 följande:
    Jag har sett en hel del personer som definitivt har drabbats negativt av cannabis. Sedan är haschpsykoser inte så mysiga biverkningar.

Ha vilka åsikter du vill om alkohol, men det är irrelevant beträffande dagens illegala droger.
    Glad
  • Jäjd
    stortå skrev 2011-06-13 23:30:30 följande:

Inga sympatier från mig, alla har ett eget ansvar att ta. funkar inte att skylla på omgivning och hur svårt det är i förorten. Kidsen är inte dömda att fastna i kriminalitet. gör nåt åt din situation och sluta göra dig till offer!

Men se här... Inte helt dum ändå.

Hej alla förresten. Maria. Ässmämäss! Av den akuta sorten.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-14 10:44:02 följande:
    Vadå inte så dum?
    Tyckte du det inlägget var smart?

Givetvis har alla ett ansvar att ta, men SKOLAN har ett ansvar att ta som inte tas, FÖRÄLDRARNA har ett ansvar som inte tas...
    Den hårda linjen fungerar, men då ska den backas upp.

Mmm jag såg, men satt i ett ehhh viktigt telefonsamtal!
    Kan du inte sammanfatta lite sött i en inbox? Asså jag har ju läst sms:et och blir lite curious?
    Det känns som att jag hela tiden skickar överlånga sms...
    Tänker inte ens lägga mig i det där.

Ehhh ett viktigt telefonsamtal. I see. How very, very  unusual. Du ska aldrig mer komma till mig och jiddra om prioriteringar okej?

Nej tänker inte inboxa dig. Ska jobba. Jag har inget emot emot överlånga sms. Det är liksom allt jag får av dig på sistone, om något.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-14 10:54:07 följande:
    Hahaha jag, till skillnad mot dig, kan multitaska!
    Jaha.
    Jag ska bara blogga om min förlorade illusion.
    Sedan ska jag sms:a.
    You do that. Mina pattar tackar dig för ditt bloggande.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...