Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-15 21:41:24 följande:
    Fråga honom...
    Okej Thomas 66. Vem är du?
    I dont need sex, my government fucks me every day
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-15 21:44:44 följande:
    Jag äter typ...normalt och tränar typ...normalt.
    Ja, så kan man också göra om man är normal men det är ingenting jag kan säga om mig själv.
  • I Blackrose I
    Thomas 66 skrev 2011-08-15 22:10:37 följande:
    Jag är jag, Blir bara lite trött när folk ljuger ,sällan jag säger att någon ljuger .Men  kunde ju inte vara tyst ,så inget direkt svar på din fråga men men, har lite svårt för Doktor kost och hans anhängare. Ris is the devil or not, kanske att dom borde åka till Asien och säga att dom är tjocka och  sjuka
    Ja, specielt japaner är ju världens sjukaste folk. Eller inte.

Egentligen mår kroppen när man själv mår bra oavsett vad man stoppar i den så länge man får i sig alla vitaminer den behöver sen vilken typ av kolhydrat man väljer är skitsamma enligt vad jag tycker.

Ville mest veta vilken kategori du tillhör. PI eller PK? Har sett dig någonstans här på FL men jag kopplar inte ihop.
  • I Blackrose I
    Thomas 66 skrev 2011-08-15 22:29:49 följande:
    Tillhör den kategorien, som tycker att det är lite kul att tycka tvärt i mot sällskapet som jag träffar.Även om vi har samma politiska tro. Är blå, men gillar inte snål moderater.Ungefär som jag inte gillar vänster folk som sitter hemma och degar. så har lite svårt att sätta mig i ett fack. Så en miljonär som är röd, eller en låginkomsttagare som är blå har min respekt
    Hmm, intressant synsätt. Finns det verkligen såna i verkligheten? Fördomar från min sida?!

Grrr, var har jag "sett" dig?
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-08-16 08:15:57 följande:
    Nu överger jag er. Vi syns nog till nästa val. Ha det bra.Glad
    Mäh, inte va sån nu. Kyss

Till nästa val är jag inte här.
  • I Blackrose I

Gomorron förresten. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-16 08:43:10 följande:
    God morgon!
    FamiljenCooper skrev 2011-08-16 08:43:56 följande:
    Godmorgon alla !
    Solig

Första dan på jobbet efter semestern och jag känner mig som en jävla Zombie. Somnade vid 3 och vaknade 7imorse.
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-08-16 08:49:57 följande:

hahha uhhh jaaa den första veckan efter semestern är hemsk ...
    gaaahh jag vår så illamående igår .. kräktes säkert 7 ggr åt sen chips och drack mjölk till middag ...

Mmm, snart är det fika och då ska jag hälla i mig ett par liter kaffe så jag kommer till liv igen.

Usch, tråkigt med illamåendet. Önskade jag att jag också mådde dålig under mina grviditeter så jag inte åt som en jävla gris 24/7. Har jag förresten visat bild på min graviditets mage? Ni kommer inte tro att det är jag.
    Hur funkar det om du äter mindre mängd mat ofta? Kräks du fortfarande?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-16 08:51:07 följande:
    Hahaha ja sommaren är helt klart dygnsvändande.
    Min dotter vaknade typ 7.20, vilket är ganska normalt ju och jag skrev från min säng att det var mitt i natten och att hon måste sova haha...
    Mmm, det brukade jag skrika till min äldsta också. Han är som en klocka. 7:30 så är han uppe och ska ha frukost. Jobbigt om man själv precis har somnat.

Hörreni, en konstig fråga. Brukar ni drömma? Brukar ni drömma iföljd? Det händer nåt konstig med mig varenda natt. Jag drömmer samma dröm fast fortsättningen. Alltså somnar jag ikväll så lär jag drömma fortsättningen på drömmen jag drömde inatt. Förstår ni? Har det hänt er? Har aldrig hänt mig innan men nu senaste 3nätter så har jag drömt samma dröm.Skitkonstig.
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-08-16 08:56:11 följande:
    Nej jag vill gärna se mage !

Jag har egentligen ingen aptit alls men äter jag inte så blir jag illamående . Jag kan bara äta väldigt lite . Sen tar det kanske 10 minuter så kräks jag och så mår jag bättre ett tag .

Apelsiner är bra - äter ngt kilo per dag .
    Har det på hemdatorn. Lägger in ikväll. Lova att inte svimma bara.

Oj, stackare.

Men Apelsin drar ner blodtrycket om man är tom i magen så det är ju inte bra på det sättet men så brukar man få hög blodtryck när man är gravid så det kanske jämnar ut sig.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...