Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-02 20:48:42 följande:
    Jag vet inte om jag generaliserar, men de flesta med nazisympatier finns trots allt i mellanöstern. 
    Du menar landet ME med en ihoprullad homogen massa som befolkning?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne. Sa´di (Persisk poet)
  • I Blackrose I

Det intressanta är att mååååånga judar i Iran har inga som helst riktiga kunskaper om judeutrotningen eftersom Iran var det enda landet som inte "sålde" judar till väst för utrotning så judarna i Iran kom aldrig ikontakt med förintelsen. Tankesättet att förintelsen är överdrivet finns hos många judar i Iran också.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 20:51:49 följande:
    Nej han sa "i Mellanöstern".
    Typ samma sak enligt mig. Vet inte om dom flesta nazisympatier finns i ME. hitler var trots allt europeer och det hela började väl här i väst eller har jag missat nåt?
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-08-02 20:58:04 följande:
    Skulle judehatet ha börjat i Europa? Har du någon aning om varför judar bott i Europa i många hundra år?

Gör inte bort dig nu rosen.  
    Menar du att ALLA länder i ME var emot judarna? Jag fullkomligt skiter i arabländerna men nu består inte ME bara av arabländer.

Vad du än vill få fram så var det ju liksom inte araberna som byggde gaskammare och gasade ihjäl en jävla massa människor.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:53:39 följande:
    Du kan väl för fan inte sitta och påstå att man ska behöva bli kallad helt sinnessjuka saker jämt och ständigt för att personen som uttalar dem förmodligen skämtar?
    Du glömde visst svara på den om billig hora.  
    Hur många gånger har du kallat mig för dum och idiot sumpis?
  • I Blackrose I

Stortå, jag ogillar dig för sättet du har bemöt mina inlägg. Det har märks ganska tydligt från allra första början att du inte tycker om mig. Har aldrig dömt dig. Att du sedan har gjort tummen upp när ADHD och annat funktionshinder kommit på tal har du ju på ditt samvete.

• I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-08-02 21:57:36 följande:
    Ja, hur många gånger är det? Berätta gärna. 
    Betydligt fler än vad jag har kallat dig. Så fort vi har en seriös diskussion så lackar du ur och börjar få ur dig en massa nedvärderande ord.
  • I Blackrose I
    stortå skrev 2011-08-02 21:59:07 följande:
    Apropå?
    Inlägget du "försvarade" dig själv lite längre bak som jag inte kunde citera.
  • I Blackrose I
    BillKilledMe skrev 2011-08-02 22:04:16 följande:
    Verkar som det är svårt för PK och PI att mötas!

*sjunger let´s overcome falskt*
    Nejdå, det har faktiskt gått ganska bra. Sumpis är bara sexuell frustrerad. Det går nog över så småningom.
  • I Blackrose I
    stortå skrev 2011-08-02 22:08:18 följande:
    Ok, orkar inte leta upp vad du skrev men det handlade om att man inte skulle kasta skit på den som inte var här, några inlägg senare så fick jag mig en omgång av dig trots att jag inte var här. Därav tänk om osv.
    För mig har du inget som helst värde, varken positivt eller negativt.  
    Inte kasta skit utan döma och det har jag inte gjort när det gäller dig. NG gillar dig och det räcker för mig att inte uttala mig negativt om dig.
    Sen det där om värde delar vi nog för en gångskull samma åsikt. Du har inga som helst värde för mig som person. Ogillar ditt sätt att "diskutera". Det känns inte moget alls.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...