Inlägg från: fisförnäm |Visa alla inlägg
  • fisförnäm

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-08-30 17:55:29 följande:
    Men höhö som man säger i den här tråden, jag tyckte givetvis inte att några fördomar krossades eftersom jag inte ansåg att det var några. Flört
    Du var ironisk alltså, eller hur menar du? Jag är för trött för sånt här...
    Jäjd skrev 2011-08-30 17:55:29 följande:
    Jodå, det blev bra boende till slut. Eller blir, flyttar i övermorgon.
    Så du är vuxen nu! Coolt!
    Pervers vet jag inte om vi ska vara. Det överlämnar jag till andra. Drömmer  

Härligt då! 1:a? 2:a? Storlek? Ghetto eller bra område? Hyres- eller bostadsrätt? Stockholm? Sverige? Utomlands?
    Nä, vuxen hoppas jag jag aldrig blir.

"...till andra"? Vilka åsyftas?
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 21:13:00 följande:
    Nu blev det väldigt fel här. Efter det här uttalandet så blev jag tvungen att googla och se om jag säger fel. Jag menade hårig pung. Vet inte hur jag fick det till ollon. Har varit för mycket senaste dagarna.
    Det förklarar saken, minst sagt. Jag kan förstå det när oralsex ska till att idkas, men lite hår över snorren då? Det är ju döhett när det är lite porrtoffs/landningsbana på tjejer.
  • fisförnäm
    Jäjd skrev 2011-08-30 22:27:00 följande:
    Ja ironisk! Fatta nån gång
    Det är inte alltid så lätt att hänga med i svängarna.
    Jäjd skrev 2011-08-30 22:27:00 följande:
    Nej inget ghetto, idyllisk liten superduper svenskställe men det finns nog invandring även där.  

Men ja jo, de som är perversa alltså... Är det efter läggdags nu menar du?    
    Det låter ju kanon. Låt oss hoppas att inte invandringen berikar såsom den gjort i så många ghetton.

Aha, trodde du hade någon/några specifik(a) i åtanke. Japp, går upp alldeles för tidigt om morgnarna för att kämpa för hålla det här landet på fötter. Livet är hårt.
    Nattinatti.
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 22:29:57 följande:
    Alltså du skriver om sex som om det är världens tråkigaste grej. Kom igen killen är du verkligen 20år? Vem skriver idkas?!
    Nej, jag kan inte.
    Skilj på språk och handling

Du kan inte vad?
  • fisförnäm
    Noun skrev 2011-09-09 23:05:19 följande:
    Jasså jaha.

Grejjen är att man faktiskt känner sig förföljd och trakasserad som muslim och arab i dagens Sverige. 
    Är du arab? Kan du bekräfta eller dementera om "gahbe" (osäker på stavningen) betyder hora?
  • fisförnäm
    Jäjd skrev 2011-09-10 12:15:25 följande:
    Ja. Fast det uttalas med a på slutet.
    Jaså? Men kanske är en dialektal fråga om huruvida det utalas med e eller a?

Hur kommer det sig att du har denna ovärderliga kunskap?
  • fisförnäm
    Jäjd skrev 2011-09-10 13:15:59 följande:
    Det är det kanske. Det är förstås även så att det finns fler ord än detta för "hora" på de olika arabiska dialekterna skulle jag tro.

Vaddå, kunskap som kunskap? Men visst är den ovärderlig. Jag kan, och har kunnat, ganska mycket på en hel massa språk under åren som varit faktiskt. Men det ska ju hållas levande.

Men varför undrar du? Har någon dumming kallat dig hora?    
    Så är det säkert.

Jo, det är väl inte alltid så lätt att hålla det levande...

Nä, kommer bara ihåg att jag hörde det ordet för ett par år sedan(riktat till någon annan), men jag fick aldrig dess betydelse bekräftat.
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-09-10 13:33:35 följande:
    På persiska ska det vara med e på slutet och på arabiska a på slutet. Sen ska det väl vara bokstaven GH ibörjan och inte G även på arabiska.
    I Blackrose I skrev 2011-09-10 13:53:32 följande:
    Sen är det samma ord som används för ordet Kaffe också. Ghave på persiska och ghahva på arabiska så hen kanske ville bjuda på kaffe?
    I Blackrose I skrev 2011-09-10 13:56:01 följande:
    Eller iallafall på persiska. Kom på att på arabiska så skiljer det Ghahvah (Kaffe) Ghahbah (Hora) men rätta mig gärna den som vet.
    Där man ser! Några kunskaper rikare.
    Jag tvivlar starkt på att det handlade om kaffebjudning i den konversationen, dock.
  • fisförnäm

Fan vad gött att elitserien dragit igång! Någon mer härinne som är intresserad?

• fisförnäm
    FamiljenCooper skrev 2011-09-14 10:19:42 följande:
    eh nej
    Har Kuba något hockeylag?
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-09-14 10:49:47 följande:
    Sådär. Sambon är fanatisk modoit så jag följer dem lite halvt. Sedan Västerås IK gick i konkurs och återuppstod är jag dock mer intresserad av lägre divisioner (läs Allsvenskan) när det gäller svensk ishockey.
    Jaha, där ser man. Allsvenskan är inte så dum den heller, men jag är mer intresserad av elitserien då mitt hjärta pumpar för Linköping.
  • fisförnäm
    FamiljenCooper skrev 2011-10-06 18:16:45 följande:
    Nu vet jag inte vad Kuba har med mig att göra .. men ok .. tack för info .
    Jag blandade ihop flaggan i din avatar med Kubas, fel av mig.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...