Inlägg från: fisförnäm |Visa alla inlägg
  • fisförnäm

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-08-28 13:01:41 följande:
    Vilka jättefina frågor!
    Eller hur? Du anar inte hur länge jag går och grunnar över dem om dagarna...
    Jäjd skrev 2011-08-28 13:01:41 följande:
    Nej det var inte igår. Hur står det till?
    Ja precis, rött linne.  
    Det är som vanligt, jobbar, sliter och står i. Hur är det själv?
    Fint med rött, men lite mer urringning hade inte skadat...
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 13:04:37 följande:
    Jag trodde du ville va en kvinna därför frågade jag om du vill ha dildot bak eller fram men du vill alltså vara en stor hårig kvinnlig könsorgan i en eller två dagar. Åh, så höga ambitioner. Verkligen.
    fisförnäm skrev 2011-08-28 12:40:46 följande:
    Näärå... ska inte ens mannen vara hårig, menar du? 
    Nej.
    En sak i taget, Rose.
    Men för att besvara frågan, om jag nu hade varit kvinna: Ja, varför inte? En i 1:an och 2:an samtidigt. Bäst att passa på under den korta tiden!

Äsch... Brukar inte iranier vara väldigt håriga? Det måste vaxas och/eller rakas ihärdigt misstänker jag...
  • fisförnäm
    Anton Chigurh skrev 2011-08-28 13:32:14 följande:
    Det var som helvete, det opinionsinstitut som låg lägst efter Synovate var ändå närmare 100 % högre, under samma period.
    Rörigt !!!....???   Mycket möjligt, men ni begriper nog fan va jag menar.

Jaja, det onekligen en helt ny bild av vissa institut.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 13:05:26 följande:
    Jag har sagt det förut och säger det igen;

När det går framåt för SD enligt samma mätningsinstitut startas det trådar om det och talas högt om vikten av framgången som SD tydligen åtnjuter.
    När siffrorna pekar åt andra hållet, om så bara lite, ifrågasätts de genast, eller så "vågar" folk inte avslöja vilka de röstar på.

Jag skiter i om siffrorna ifrågasätts. Jag länkade till en artikel om hur SD tappat ca 40% av sina väljare (enligt den mätningen). Ta det för vad det är.    
    Jag vetefan vad jag ska tro. Orkar inte spekulera just nu. Det blir mer aktuellt under 2014.
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:39:52 följande:
    Ja, dubbelmacka är ju ett måste.
    Tack och lov så blir det ingen "riktig" dubbelmacka...
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:39:52 följande:
    Nej, inte alla men jo, jag tror ju att majoriteten av svenska killar är kassa i sängen så alla har vi väl våra fördomar dessutom är jag inte 100% pers. Har fått min bleka färg och nästan hårfria kropp från pappas sida och är inte gift med en från ME så jag slipper hår när det kommer till sex tack och lov. Som sagt det är otrolig avtändande.
    Såja, nu håller vi oss till hårväxten här.
    Nä, du är ju halvryss, eller hur var det?
    Kan du inte ens tolerera hår på bröstet?
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:51:30 följande:
    Det hade annars gjort dig gott.
    Över min döda kropp.
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:51:30 följande:
    Ja.
    Det beror på om det är grova eller mjuka hårstrån. Om det är mjuka gör det mig inget men om det är grova så nej. Är nog det enda stället där jag kan tåla hår på en mans kropp förutom skallen.
    Jaså? Hår på ben och armar är alltså även det förbjudet? Stackars man du har.
    Aldrig funderat på om du börjat svinga dig åt det lesbiska hållet?
  • fisförnäm
    FamiljenCooper skrev 2011-08-29 18:06:50 följande:
    Äsch jag tycker män ska vara håriga !
    Trodde aldrig detta skulle ske, men jag ger tummen upp för ett av dina inlägg.
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 18:23:54 följande:
    Att hitta Nekrofiler kan ju inte vara så svårt med umgänget du har.
    Ja, nu när du säger det så.... Nä, det finns tyvärr ingen. Nåja, man kan ju inte få allt...
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 18:23:54 följande:
    Som sagt är det mjuka hårstrån så gör det mig inget. Jo, maken har hår på bena och lite på armarna, bröstet har han minimalt just i mitten av någon konstig anledning som han brukar raka bort för det mesta men hår mellan bena finns inte en chans att jag tolererar.
    Äh, du är bara förvirrad. Det är manligt med hår, hårda som mjuka strån. 
  • fisförnäm
    FamiljenCooper skrev 2011-08-29 18:33:35 följande:
    hahhaha plötsligt händer det !

Men jo jag föredrar hårigt framför slätrakat över hela kroppen .. det känns lite .... hmmm urk ?

Nu menar jag ju inte att jag vill ha en man som är som en hårig matta över hela kroppen . Men vanlig behåring ... jo tack det blir bra
    Ja, nog tycker jag att man ska trimma sig lite här och var, om jag ska vara seriös.
  • fisförnäm
    Jäjd skrev 2011-08-29 19:37:52 följande:
    Ja jag tyckte faktiskt det. Det blev visst bara bättre och bättre detta med dubbelmackor och könshår ser jag! Sen vet jag inte om det är att klassa som en fördom att människor från MENA- länder (och även andra länder givetvis) generellt har mer/grövre kroppsbehåring än till exempel skandinavier.
    Men där ser man.
    Tur man kan läsa här och få sina hemska håriga fördomar så elegant krossade.      
    Äsch, vad är en OT-tråd till för egentligen? Alla ämnen ska behandlas. Lägg dessutom till det att jag är PI och Rose har även hon sina PI-böjningar ibland.
    Hur blev  fördomarna krossade?
    Jäjd skrev 2011-08-29 19:37:52 följande:
    Hmm jo det är väl samma här med, lite flytt och lite nya jobb-pluggtankar men vi får väl se var det landar.
    Haha, visst serru. Har du passerat 20 nu?

Och män ska fan inte vara helt jävla hårlösa!  What Cooper said. Lite hår, det blir bra det.
    Där ser man! Blev det bra boende tillslut? Önskar dig lycka till då.
    Japp, nu är det ok att vara pervers, eller hur var det?

Väl skrivet! *kammar benen*
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 11:34:34 följande:
    Fråga inte mig. Jag får fortfarande kräkkänsla när jag tänker på det.
    Det där tror jag inte på förrän jag ser det, men jag vill nog inte se det... Snacka om vanskapt.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...