Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:57:59 följande:
    Men jag säger som jag sa till Anton.
    Bara för att den HAMNAR på en macka, en tutte, i ett glas, i någons hand, så betyder det inte att slutstationen ändå inte är den samma.

Jag använder liksom inte kleenex för att torka bort den...
    Nej du snortar den. Jag vet ju.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:58:26 följande:
    Ok...25.

Förlåt.
    Om några månader kommer du få igen för all skit du utsätter mig för. Basåruvet!
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:01:36 följande:
    Vem vill snyta sig på blankt papper liksom?

En annan favorit är majonnäs och tonfisk på mackan. Inte nödvändigtvis i den ordningen dock.
    Lyssna nu. Du tar tonfisk, fin kvalité (ingen eldorados hundmat alltså). Du blandar den med en liten klick majo, creme fraiche, salt, peppar, eventuellt hackad rödlök och svinstark chilipasta.

Du äter. Du njuter.
  • Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 11:02:28 följande:
    Förlåt Jaded, men jag älskar din kompis också, du vet ju, Jaded, att jag är svag för kvinnor som sväljer, det går liksom inte att kämpa mot sin egen natur. 

Jag vet att du förlåter mig, Jaded, iaf om jag offrar min andra knäskål också.

Kan knappast påstå att jag förväntade mig evig trohet från ditt håll. Gråter

Kanske får bli sån därn lesbian istället då och börja köpa min dagliga spunk i affären.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:08:22 följande:
    Jag äter faktiskt Eldorados tonfisk också, eller Euroshoppers eller vad det är. Men när jag gär det såf örsöker jag låta bli att tänka på att "köttet" nog egentligen består av typ malda ögon, gälar, fenor och fjäll.

En gång när jag handlade så kollade jag på kvittot senare och kunde konstatera att min tonfisk var flera kronor billigare än kattmatsburken med tonfisk. Jag funderade på att byta med katterna. Tungan ute
    Kräks
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:09:14 följande:
    Besvikelse?
    Nd är ett skitparti, men jag tror ändå SvP tar skitpriset. Som tur är, kommer dessa parti aldrig vinna speciellt mycket mer mark än de redan gjort.
    DÄR kan vi snacka världsfrånvändhet. Det gör ont i mitt PK hjärtat att se någon rösta på dessa avskum.

Jag önskar dig inget annat än leverpastej med leverfläckar om du fortsätter på detta viset.
    Glöm inte det där gelédallret som sitter utmed kanterna på den skivbara pastejen.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:12:31 följande:
    Du citerar mitt inlägg genom en utläggning till Jaded?

*Skarar på huvudet*
    Jag hatar när vi slåss över män.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:19:15 följande:
    Har ni ätit lax på burk? Väldigt vanligt i England. Också väldigt gott.
    Sluta, innan det blir riktigt ugly här!

Lyssnar på mikrofonkåt, snacka om att svensk musik är ägande.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...