Inlägg från: Quintus Zebra |Visa alla inlägg
  • Quintus Zebra

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-11 13:13:53 följande:
    Förresten, jag har kommit på en regel som alla måste assimileras till och det är att alla måste prata patois. If you don't då giva jag er på moppo. Ya man!
    HAHAHAHA!!!
  • Quintus Zebra
    Velour skrev 2011-05-11 13:23:08 följande:
    Jag asgarvade också åt hur hon beskrev situationen

Men du, jag är sjukligt nyfiken på ditt nick. Varför valde du just det? Vad innebär ditt nick?
    Inte så spännande egentligen.

Jag var radiooperatör (och terrängbilsförare) i lumpen, och det innebar bland mycket annat idiotiiskt att man satt i en terrängbil hela nätterna ute i skogen och rabblade meningslösa ramsor över radio. Typ:

"Sigurd Bertil  Etta Sexa Quintus Zäta trea Sjua" och så vidare.

Tror jag blev lite skadad av det. Och sen när jag var hemma hos nån kompis och spelade TV-spel så blev det att jag kallade mig Quintus Zebra, för att det lät lite roligt och för att jag tyckte att det var skoj att dom tyckte jag var töntigt som inte hade så "cool namn" som dom (typ Dr.  Death, och Hanibal Lector och sånt) Och sen har det hängt kvar...
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 13:33:57 följande:
    QZ, längd?
    Alltså längden mellan golvet och ditt huvud när du står upp. Inget kinky.
    Kinky? Skulle jag aldrig tro om dig! Oskyldig

1,81

Det är den enda längd ni får Skrattande
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 13:23:16 följande:
    Jadu, jag har också velat ha en frågvis unge hela tiden men just nu vill jag bara sätta en silvertejp över hans mun. Det tar verkligen aldrig slut. Han är otrolig smart och jag är glad att han är så frågvis som han är. att han är intresserad av att lära sig MEN det tar på krafterna. Rejält!
    Haha!

Tror min fru sa nåt liknande om mig nån gång när jag hade varit lite väl debattsugen och ifrågasättande en period Glad Kan ha varit då hon tipsade mig om FL?

Så jag har förstått att det kan vara påfrestande!

Jag lugnade ner mig med diskuterandet när jag var typ sjutton, det kanske inte är nån tröst. Och
    jag har inga råd att ge. Men jag kan fråga föräldrarna hur dom överlevde om du vill Skrattande
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 13:24:02 följande:
    JA! JA! JA!

Varför har jag inte kommit på att fråga det!?
    Jag har alltid undrat! Till och med googlat skiten!
    Sorry, om mitt nick inte innehöll ett spännande mysterium. Nu när du tagit dig tid och googlat och allt. Flört

På ett par andra forum har jag hetat: Tabletop Joe.

Och det är ju betydligt enklare att förstå varför, i alla fall om man använder google
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-11 15:30:13 följande:
    hahahhahaha Min mamma säger också att jag var världens artigaste och snällaste lilla tjej , det hon glömt bort är att jag kastade mig baklänges när pappa hämtade mig på dagis och spräckte skallen .
    Sen fick jag en dagbok av henne när jag fyllde 15 där hon hade skrivit om mig under mina år och då såg jag ju att hennes minne av mig är blott en dikt hahhaha
    Jag var ju överjävlig ! hahhahaha

Vår tjej är artig , men hon leker bäst med äldre barn eller yngre . Problemen uppstår främst när de är i samma ålder
    Som sagt, dom där små artiga väluppfostrade är nog rätt sällsynta.

Min dotter är lite likadan. Med yngre barn är hon bossen, och med äldre barn hänger hon bara med, men med jämnåriga kan det ibland bli en hierarkikamp...
  • Quintus Zebra
    Velour skrev 2011-05-11 17:24:45 följande:
    Quintan, det var ändå en häftig historia bakom ditt val av nick. 

Vidare är du precis lika jobbig som min son..."Och när jag blev tillsagd ville jag diskutera exakt varför dom hade sagt till mig". Som förälder vill man bara sätta sig ner och gråta när man får ett sånt bemötande tillbaka
    Varför heter du som du gör?

Haha, jag är förhoppningsvis inte riktigt lika jobbig längre. Man har ju lärt sig lite folkvett med åren Glad
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-12 22:10:35 följande:
    Nä! Jag såg fram emot en med Jaded, men hon sket i mig. Gråter

Rose är inte här... Är DU oense med mig i något? Oskyldig
    Haha!

*Tänker så det knakar*

Nej, jag tror inte det. Kan bara komma ihåg debatter där vi är överens Rynkar på näsan

Sorry! Men om du kommer på nån av mina åsikter du ogillar så varsegod. Jag behöver lite mothugg.
  • Quintus Zebra
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:14:02 följande:
    Du kan ju hänga på KK in i genusdebatten, verkar gå hett till.
    Nej, så desperat är jag inte ännu.

Men hittar jag inget annat den närmsta kvarten så har jag inget annat väl än att kasta mig in bland prinsessklänningar och "unisexbodys"....
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...