Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-07 17:20:57 följande:
    Uffff....
    Jag heter faktiskt inte Ulf.
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-07 17:23:36 följande:
    Jag tror Rose greppat att jag är fostrad i saudisk wahabbi-skola...

Rose?
    Och då är ni inte vänner längre? Det gör inget. Jag kan medla mellan er. Glad
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-07 17:40:09 följande:
    Va? Jo det hoppas jag vi är. Det är ju inte som att jag brukar göra reklam för någon saudisk wahabbism precis ;)
    Nej ni är ovänner. Ärkefiender rentav. Bäst ni betalar mig för att få lite familjerådgivning. Flört
    Noun skrev 2011-05-07 17:41:57 följande:
    snaaaark

;)
    Det är oklädsamt för dig att vara elak. Skrikandes
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 17:49:18 följande:
    Vi har sålt vårt hus.
    Varför det? Förvånad

Förresten så var jag avstängd ett tag pga. ett par inlägg som någon av er rapporterat. Vem av er var det? *stirrar misstänksamt*
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 17:51:24 följande:
    Druid...gud vad skit vi snackat om dig när du inte var här igår.
    Jag fick slåss med näbbar och klor för att försvara min heder där jag blev ihopföst med dig.
    Jamen jaha nu förstår jag. Först rapporterar ni mina inlägg så att jag på grund av pk-skäl blir avstängd, sedan så snackar ni skit om mig . . . och till råga på allt så försöker ni para ihop mig med NGWP!?! Vet hut människor!
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 17:55:14 följande:
    Därför att vi är på väg att flytta ifrån Sverige.

Jag har inte anmält några inlägg från dig. Vilka skulle det vara? Dom få gånger jag fått ryck och anmält inlägg har varit när jag haft heta diskussioner med dom jag avskyr av hela mitt väsen här på FL.
    Så du menar alltså att du inte avskyr mig med hela ditt väsen? Ja det är ju alltid en början. Flört

Berätta vem det var. *drar åt tumskruvarna*
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 17:55:14 följande:
    Därför att vi är på väg att flytta ifrån Sverige.
    Till USA?
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:00:36 följande:
    Nej, det gör jag inte. Det har jag ingen anledning till att göra.

Varför tror att det är några av oss som anmält dig?
    För att det måste vara någon av er. Jag är detektiv, och jag är inne på det spåret, så då måste jag ju fortsätta på det spåret. Sanningen ska uppdagas och rättvisa skipas! Drömmer
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:00:56 följande:
    Ja.
    Men Rose det finns minst en miljon andra personer som jag hellre skulle se utvandra än dig.
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 18:07:15 följande:
    Jag har verkligen fått nog av Sverige/svenskarna Druid. Ja, jag vet att jag generaliserar men det är den bittra sanningen. Jag känner mig inte hemma här i Sverige längre. En gång i tiden älskade jag det här landet och kallade det för mitt hem men jag har kommit på mig själv att jag inte längre känner att det är mitt hem. Tragiskt men thats life......
    Vilken tur att jag bara är halvsvensk då. Flört
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 18:08:12 följande:
    Jag har två helt sjukt SD-getingar i min lägenhet som kommer in så fort jag öppnar dörren till uteplatsen.
    Helt sjukt.
    Är du säker på att de är Sd-getingar? Jag blev nämligen angripen av en Kommunisthumla häromdagen. Den citerade kommunistiska manifestet samtidigt som den försökte bränna mig.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...