Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-05 21:09:37 följande:
    Ja. Jag är inte alls lika misstänksam som Druidis. Mer öppen och frändly liksom. Han är så.. rå.
    Jasså? Jaha, vi kanske kan vara vänner iaf *besviken*

Flört
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-05 21:15:03 följande:
    Nej nej var inte så hastig i dina beslut. Okej jag ger dig en örfil, smetar ut mitt 80tals läppstift och knuffar ner dig i en beanbag!

Börjar det likna nåt?*hoppas*
    Nej Jaded. Jag gillar dig skarpt alltså, du har allt utom rösten och det håriga bröstet... Vi får leta vidare :P
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Rose I skrev 2011-05-05 21:21:41 följande:

Hjärta

Lucky girl Skål
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-05 21:23:12 följande:
    Åkäj Jag blir fajn, ingen brist på kärlek här inte.
    Åh, lyckliga du! ;)

Jag är hemifrån och har bara en kudde här Skrikandes
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-05 21:28:00 följande:
    Asså jag tänkte ju inte på kuddar då då utan snarare nåt lite mer i linje med it´s jellytime.... *skäms, hoppas du ej hajar*
    Nej, fattar 0...

Bra så?

;)
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-05-05 21:49:55 följande:
    Jag vill att min man ska ha legat med fler än mig och för att lyckas med det måste man vara jävligt slampig

Och macho/sexist eftersom jag hatar alla jävla mysbrallor som ska dilla om jämlikhet och dela lika och skit. Låt mig vara hemmafru och stå vid spisen hela dagarna så får han jobba. Och han får gärna bära mina matkassar för att han tänker att jag är kvinna och svag
    Nä, fy... Langa alla du ratar åt mitt håll är du snäll!
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 21:52:51 följande:
    På tal om något helt annat. Är det någon som vet om det är lagligt att slakta djur själv ute på landet?
    Men Rose dina fetischer går för långt nu alltså Förvånad

(Vet inte svaret)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 22:16:43 följande:
    Förvånad
    Ni får ursäkta men tappar man förståndet så fort man tar på sig titeln Umm?!
    Oskyldig
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 23:53:24 följande:
    Du har ju sett mina bilder och som det känsligare könet borde du veta bättre än att ge mig kroppsnojor Gråter nu lägger jag mig i tron att jag ser ut som en man Gråter...
    Men gumman... jag tror Druid måste menat att du är så feminin att OM du hade varit man skulle du varit transa.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 09:03:30 följande:
    Nicegirl och Druid
    Du och Jaded
    Jag och Anton
    Hmmm, vem ska vi para ihop Bakis med?
    Det är bra för min del, ingen i denna tråd matchar min storhet.

;)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...