Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-24 21:41:32 följande:
    Är det så? 
    Är det inte så?

Du hade nog gjort slarvsylta av mig om terroristen i Norge skulle ha visat sig vara en "blatte".
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne. Sa´di (Persisk poet)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-24 21:42:20 följande:
    Hjärta
    Tack.
    Anytime.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 21:46:01 följande:
    Hur leker man Svensson, rosbusken?
    No comments.....
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 21:49:35 följande:
    Töntig du låter. Men jag erkänner, visst trodde jag och alla andra jag pratat med att det var muslimer som sprängde bilen. Inte så konstigt i.o.m att muslimska terrordåd förekommer överallt i världen hela tiden. 
    Det tycker du säkert att jag gör. Det var dock ren fakta det jag skrev.

Mmm, konstig nog är det bara kristna som spränger bilar i luften i Irland, Spanien t.ex.

Nej, jag är inte på så där jättebra humör ikväll. Håller bara skenet uppe.

Loggar ut.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 21:52:36 följande:
    Du analyserar som du har förstånd till. Muslimska självmordsbombare kan man läsa om mest var dag. Norska har jag aldrig hört talas om innan. 
    Det lär nog dyka upp fler och fler ska du se iochmed att hatet mot främlingar växer sig allt snabbare. Strong jobbat alla ni som hejat på SD. Ni måste verkligen känna er stolta nu.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 21:54:35 följande:
    Nä såklart, svenne och svennsson kan man ju skoja om. MENA-folk är väl lite rasistiskt att säga?
    Du får skoja hur mycket du vill. Du får gärna narr av MENA-folket hur mycket du vill.

Du förstod inte vad jag menade med No comments....
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 22:30:24 följande:
    Spela inte dum, det var Rose som startade.
    Jag har aldrig gett upp en diskussion så ta inte ut segern.

Du har dina fasta åsikter och kommer nog inte ändra på dig vad jag än säger. Det är bara slöseri med tid. Vill du tro att allt och alla som kommer från MENA är pest och pina så be my guest men va då bredd på att få feta smällar mot ditt samvete när dessa attentat kommer att öka i framtiden. När du gör reklam för SD så gör du det legitim att hata främlingar. Det isig gör att fler vågar utföra hatbrott. Förstår du?
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 22:54:50 följande:
    Hörrö, det var du som tog upp MENA, inte jag. Du kommer in är otrevlig och lägger orden i munnen på mig. En gång för alla, jag hatar inte främlingar och har aldrig gjort. Hur kan man hata någon man aldrig mött? Du har förutfattade meningar om folk för att du är så PK.
    Varför då rösta på SD för? Eller jo, du hatar bara MENA-folket eller var det "MENA-kultur"?Obestämd

PK? Jag? Haha. Jag är så långt ifrån PK man kan komma men du har ju åt andra sidan aldrig läst eller haft en diskussion om mina åsikter så jag förstår dig.

Nej, jag vet inte. Hur kan man hata någon man aldrig mött? Mycket bra fråga. Kan du inte fråga Ekeroth nästa gång du möter honom är du snäll?

Jag är inte otrevlig. Har bara en seriös diskussion med dig. Kan sluta om du vill.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:03:02 följande:
    Väldans vad du pratar mycket om hat. Jag hatar inte MENA-folk som du säger. Du kan skriva och fråga Ekeroth själv om du vill. Låt folk tycka vad dom vill för fan. Jag skiter nämligen i vad du tycker eller röstar på.
    Om jag jämför din mening med detta så förstår väl till och med du hur knas det låter "Nej, jag är inte moderat men jag hejar på moderater".

Jag bryr mig verkligen inte om vad folk tycker och tänker. Faktiskt. Jag bryr mig inte om folk så avskyr mig men när man gör politik av det hela och försöker begränsa mina rättigheter i samhället, det är då jag får nog.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-07-24 23:05:54 följande:
    Och fatta någon gång att det inte är SD som skapar motsättningarna som finns, det är massinvandringen isig som gör det.
    Jajo, du vill gärna tro det och jag förstår att det är för att hålla samvetet rent men du har fel. Det hoppas jag att du nångång förstår.

Det är fördomar, utanförskap, illvilja mot främlingar som skapar motsättningar.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...