Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
Så nu har jag hittat den. Nära och nära. Det är bara några minuters bilkörning. När kommer du? Jag är borta från 6:e till 13:e augusti.
Så nu har jag hittat den. Nära och nära. Det är bara några minuters bilkörning. När kommer du? Jag är borta från 6:e till 13:e augusti.
Nu ska jag sparka liv i killarna och äta frukost. Cya.
Jaså? Det handlar om kvinnor. Jag är dökär i Claudia Lynx men det har jag sagt ett par tusen gånger. Så förbannad sexig hon är. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
För övrigt så älskar jag en mans kropp, manliga händer som rör mig överallt på kroppen, hans stora famn som jag kryper in i, den där ådriga saken klarar jag mig inte utan. Jag vill ha en stor stark karl i sängen som verkligen dominerar mig till max.
Kvinnor kan vara otrolig sexiga och jag provar gärna att va med en kvinna om tillfället ges men skulle jag bli tvungen att välja mellan en man och en kvinna så väljer jag en man alla gånger.
Hooooost. Här kommer man in med förhoppningen att endast seriösa diskussioner pågår.
Alldeles för tidigt på morgonkvisten med gayporr, åderpåkar och bilder på billiga fruntimmer