Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-05 20:28:08 följande:
    Ja, mestadels!

Sen så ville jag väl också hålla med er i hur en partner bör vara. Enda skillnaden är ju att jag har haft bonnröta nog att hitta en sån, eller rättare sagt  att hon hittade mig. Jag hade fullt upp med att försöka rädda världen när vi träffades och hade inte en tanke på att ragga mig en fru...
    Förresten Zebran; Hade jag råkat på dig under dina hjälteförsök hade jag absolut inte varit omöjlig. ;))
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-05 20:39:55 följande:
    Kom igen, han är ung. Cut him some slack! ;)
    Måste jag dela med mig? *muttrar*
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Lapsang skrev 2011-05-05 20:43:58 följande:
    Bakvänd skrev: Jäkligt PK alltså...

Nämen jag tycker inte det är så PK, för det är ju att klaga på såna där billiga FULHUS som kreti och pleti bor i! (Bor iofs själv i ett sånt hus, men det framgick ju inte)
    Nej ok, my bad. Det är inte lätt att pricka rätt när man är så PK som jag är. ;)

*Jag har nog PMS tror jag*
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 20:48:41 följande:
    Jepp, är gift med en. Man får leta utanför sitt land. Jag skulle nog aldrig kunna komma överens med en iranier. Sätter alla mina killkompisar på plats.
    Jag har ju en grek. Kanske skulle tagit en turk..? Äsch, jag har eg den bästa, diskussioner är inte ALLT.  
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-05 20:49:57 följande:
    Jäpp!
    Ok då, jag som trodde du bara var min
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 20:53:57 följande:
    Ryssar är bäst. Har nog inte träffat på några andra etniciteter som är mer manligare(?) än ryssar. *Förälskad*

(Ni får ursäkta men jag orkar inte anstränga mig angående språket.)
    RYSSAR!? Nä, de generaliserar för mycket! Solig
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-05 20:54:59 följande:
    Jag har ett enormt stort hjärta. Enormt bakis!
    Större och starkare än Druids?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 20:56:11 följande:
    Nej, diskussioner är inte ALLT.

Utseende, kroppsformen, ögonfärg, hårfärg, längden, händerna, rösten spelar roll också.

Det enda maken inte uppfyller är hårfärg men jag brukar färga det åt honom ibland eller så förträngar jag bort det.
    Aha, du tänker såååå.. ;)
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-05-05 20:59:33 följande:
    Ni kan väl hålla det på en någorlunda anständig nivå?

Äh, jag borde skita i detta men det är alltid kul att få vara en nål i ögat på er

AAAAJJJJJJJ

;)

• Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 20:59:36 följande:
    Bakis

Vad har du för smak?
    Stora händer, lagom lång, inte för ljus, mörk röst, han får INTE vara smörig, välgrundat ställningstagande, intelligens, hår på bröstet, snäll, vass, stadig, och inte minst eldig.
    Det räcker för mig, åtminstone för en natt. ;)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...