Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-19 17:20:40 följande:
    Har Rose och Nice G talat på telefon?

Jepp, i hela 40minuter dessutom. Är ju liiiite svårt att få tyst på mig när jag väl är igång. Maria kommer nog inte vilja prata med mig nåt mer.
    Hon har en skön dialekt. Lite egen men absolut ingen gettosvenska.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne. Sa´di (Persisk poet)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 17:43:29 följande:
    Hemma hos min väninna som byter blöjor på sin bebis. Yoyna, absolut så är det (som du sa). Sumpis, håller med dig, men vissa åsikter har jag extra svårt för. Lite xenofobi hos en trevlig person kan jag ha överseende med, men där går gränsen. Jaded, darling, ja Rose ringde mig. Hon har en sexig helsingborsdialekt. Typ. Och jag pratar inte ghettosvenska. Fastställt.
    Haha, vi skrev samtidigt ser jag.
    Så du tyckte om min dialekt? Kyss
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-07-19 17:07:31 följande:
    Rose: Hittar inte ditt inlägg så jag kan inte citera. Bor ju på "landet" så det är fullt av små badplatser i närheten, oftast hyfsat folktomma. Sköönt!

Tack för tipset, då ska jag spara kärnorna nästa gång!
    Aha, just det. Nu när jag tänker efter så bodde du på "landet" ja.

Gör det. Urgott. Först måste du tvätta rent kärnorna, låter det torka sen steka dom i ättika och salt. Mums.
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-07-19 17:48:25 följande:
    Oj då i hela 40 min minsann! Vad pratade ni om? Er gemensamma avsky för mig? *paranoooooiiiiiiid*

Jo hon snackar helmysko men har en skön 071-röst som kompenserar.  
    Om allt och alla. Nej, vi pratade inte om dig och nej, jag avskyr inte dig även om jag inte gillar vissa av dina åsikter.

Hon pratar helt okej. Du har inte hört gettosvenska va? Åk en sväng till riskeby/tensta så ser du hur svenskarna pratar där. Hon har absolut ingen gettodialekt.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 17:58:25 följande:
    Jag älskar din dialekt Rose! Kan inte citera från mobilen...dricker te och kollar på libanes TV.
    Kyss *Hånglar*

Jag är nog otrolig konstig för att vara iranier. Gillar inte Te, inte kaffe heller.
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-07-19 17:58:57 följande:
    Vad är det för fel på mina åsickhter? Känner mig kränghckt.

Joho då, jag har hört ghettosvenska
    Jag har även varit i både Rinkeby och Tensta, tackar som frågar.

Hon har en obestämbar twist eller stuk om du så önskar, på sitt sätt att tala. Jag gillart.     
    Äh, låt det va. Det är en avslutad kapitel.

Håller med. Hon har en obestämbar dialekt. Jag gillar det också.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-19 18:01:38 följande:
    Beklagar din svärmor...Hon är ju inte riktigt riktig. Vilken läskig människa.

Min agerar för det mesta inte utåt med bråk och skrik, utan min är den som är ormig och hugger till utan att man ser det komma. Hon passar på när ingen är omkring så de kan vittna, och bryter ner en sakta över tid. Precis som ormgift. Hon utövar den värsta sorten av psykisk misshandel jag har sett. Hon är beräknande och jävligt farlig. Om hon inte kan påverka mig direkt så försöker hon påverka mig genom andra, vilket oftast är hennes son. Om hon har möjlighet så utövar hon sin psykiska misshandel framför andra utan att de ens förstår att det är mot mig det är riktat, utan enbart jag fattar vad hon menar, men kan inte säga något utan att det blir fel och får alla mot mig. Hon är den lömskaste av de lömskaste och det märks att hon har övat hela livet på att bli som hon är för hon borde fan ha fått professorstitel i hur man bryter ner en människa mentalt.

Finns det inget sätt att bli av med henne? Jo.....  
    Hade nästan glömt bort det inlägget. Är ju uppe i sjunde himmel efter att ha fått prata med NG.

Min besvärmor borde få bli knu**ad rejält i några dagar. Tror hon behöver det. Faktiskt. Ibland känns det som att det är en sexuell frustration som ligger bakom.

Angående din........beklagar verkligen men jag förstår hur du har det. Vet precis vad du menar och tyvärr märker inte andra hur personen bryter ner en psykiskt. Har du någon som står på din sida och som du kan prata med?

*Kramar om dig och ger dig en puss på kinden*
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-07-19 18:05:16 följande:
    Och Rose, du vet att ditt problem finns på min lista va? Korsfäst på Plattan eller vad sa vi?
    Mmmm, om det ändå gick. Hade gärna gjort det. Tro mig. Hon är den enda som stör mina tankar och får mig att synda.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-19 18:27:29 följande:
    Grattis till connection med NG

Förutom min familj och mina vänner och de flesta bekanta och ytligt bekanta...nej...inte de som faktiskt KAN göra skilland, såsom myndigheter.

Men äsch, jag har gråtit ut idag - REJÄLT - så nu är jag tillräckligt dränerad på energi för att kunna ta det lugnt framför laptopen  
    Försök se det positiva i det hela. Du har ju stöd hos din familj. Försök ignorera henne så gott du kan. Jag vet att det är svårt men försök ditt bästa. Låt henne inte förstöra för dig. Det är hon inte värd. Låtsas som att hon inte går dig på nerverna. Det knäcker henne mer.

Puss gumman.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 19:36:10 följande:
    Hahaha tack.
    Jo jag har ditt nummer så du går aldrig säker från mig.
    Du är välkommen att ringa när du vill sötnos. Kyss
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...