Velour skrev 2011-07-19 18:01:38 följande:
Beklagar din svärmor...Hon är ju inte riktigt riktig. Vilken läskig människa.
Min agerar för det mesta inte utåt med bråk och skrik, utan min är den som är ormig och hugger till utan att man ser det komma. Hon passar på när ingen är omkring så de kan vittna, och bryter ner en sakta över tid. Precis som ormgift. Hon utövar den värsta sorten av psykisk misshandel jag har sett. Hon är beräknande och jävligt farlig. Om hon inte kan påverka mig direkt så försöker hon påverka mig genom andra, vilket oftast är hennes son. Om hon har möjlighet så utövar hon sin psykiska misshandel framför andra utan att de ens förstår att det är mot mig det är riktat, utan enbart jag fattar vad hon menar, men kan inte säga något utan att det blir fel och får alla mot mig. Hon är den lömskaste av de lömskaste och det märks att hon har övat hela livet på att bli som hon är för hon borde fan ha fått professorstitel i hur man bryter ner en människa mentalt.
Finns det inget sätt att bli av med henne? Jo.....
Hade nästan glömt bort det inlägget. Är ju uppe i sjunde himmel efter att ha fått prata med NG.
Min besvärmor borde få bli knu**ad rejält i några dagar. Tror hon behöver det. Faktiskt. Ibland känns det som att det är en sexuell frustration som ligger bakom.
Angående din........beklagar verkligen men jag förstår hur du har det. Vet precis vad du menar och tyvärr märker inte andra hur personen bryter ner en psykiskt. Har du någon som står på din sida och som du kan prata med?
*Kramar om dig och ger dig en puss på kinden*