Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 20:08:32 följande:
    Jag är här...

Fast ska gå och kriga nu.
    Äh, skit i dom. Det är inte värt det.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne. Sa´di (Persisk poet)
  • I Blackrose I

Ååååååååååååååååååååååååååh Sumpis är tillbaka. {#emotions_dlg.flower}Kyss

• I Blackrose I

Varför är nästan alla killar jag är någorlunda "intresserad" av här på FL på fel sida? Obestämd 

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-07-19 09:12:11 följande:
    Morning Rose!
    Hej sötnos Solig

Hur är det med dig? Jag var så trött igår att jag däckade ganska fort. Ser att jag missat en hel del här itråden.

Vad ska du hitta på idag? Jag tänkte ta med Nik till irani-stranden när han vaknar.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-07-19 09:17:16 följande:
    Bra tack Rose, trött som tusan bara... Irani-stranden???? Var ligger den? Vi ska oxå till stranden men nöjer oss med det vanliga kommunala badet!
    Råsjöbadet.

Jag har sovit som en stock så jag är pigg och glad. Nik ligger fortfarande och vägrar gå upp.
  • I Blackrose I
    stortå skrev 2011-07-19 09:18:19 följande:
    För att han är en bra och ordentlig man?  
    Nja, det tar tid att komma fram till om en man är bra och ordentlig. Tror jag är mer mottaglig för Stockholmsyndromet. Faktiskt.
  • I Blackrose I

Velour

Angående besvärmödrar så är min nog den värsta som finns även om jag förstår att du säkert tycker att din är hemsk. Jag har slutat skriva om henne för jag blir bara förbannad och får en massa tankar i huvudet som gör att jag syndar men kan berätta om senaste händelsen om du vill.

Hon är ju katolik och senast hon var här (Hemma hos pappa) så var hon och rotade bland mina saker medans jag lagade mat och hade då hittad en paket med kondomer. Hon flippade ur och skrek att jag var mördare, att jag tog död på hennes barnbarn (Det roliga är att hon fortfarande inte vill erkänna att mina söner är Bs barn ibland när hon är på det humöret), att jag är lösaktig och gud vet vad hon fick ur sig. Allt detta hörde ju pappa också och när han försökte säga något till henne så skrek hon åt pappa att det minnsan är hans fel att jag är som jag är. till slut så slängde pappa ut henne. Det är min vardag. När jag tänker på henne så räknar jag dagarna tills vi slipper henne.

Finns det inget sätt att bli av med din svärmor?

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-07-19 09:25:16 följande:
    Haha, okej får kolla upp det om vi ska åka på exotiskt äventyr nån dag!

Jag ligger i sängen igen nu, skönt att iaf vila kroppen.
    Vi brukar åka dit när vi vill grilla och ha en persisk-äventyr.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 09:35:39 följande:
    Shit vad trött jag är. Och hungrig. Rose, Sumpis .
    Ja, jag såg att han är tillbaka. Hade fått en meddelande från honom så jag blev positiv överraskad när jag loggade in för en stund sen.

Det är nåt stort fel på mig. Är det för att jag lockas av utmaningen? Att jag någonstans tror att jag ska "omvända" dom till min sida? Vad är det som får mig att "falla"? *Analyserar*
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 09:51:18 följande:
    Haha jag sa att du och jag saknat honom, han trodde mig inte riktigt först tror jag, men sa i den andra tråden att du och jag var de enda han mindes *smälter* Allvarligt talat dock, tänk hur ofta vi faktiskt sa att vi saknade sumpis? Vad gäller honom tror jag inte det har ngt att göra med att han står på den andra sidan, han har ganska trevliga egenskaper, humor och går att debattera med...kanske därför du "faller". Eller så är det för att vänsterkillar är lite mjuka and some like it rough! Varsågod, fördomar till frukost. Puss!
    Ja, jag erkänner att jag har saknat Sumpis.

Mmm, du har rätt, även om vi har haft delade meningar i många ämnen så har det gått att föra en diskussion med honom. Dessutom har han ett samvete som majoriteten i hans grupp saknar.

Dessamma gäller Anton.

(Druttis var helt okej han med men det verkar som han är borta)

Angående fördomen: No comments Drömmer

Puss på dig sötis. Ska också upp, göra iordning frukost och sparka liv i killarna.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...