Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
Fast ska gå och kriga nu.
Ååååååååååååååååååååååååååh Sumpis är tillbaka.
Varför är nästan alla killar jag är någorlunda "intresserad" av här på FL på fel sida?
Velour
Angående besvärmödrar så är min nog den värsta som finns även om jag förstår att du säkert tycker att din är hemsk. Jag har slutat skriva om henne för jag blir bara förbannad och får en massa tankar i huvudet som gör att jag syndar men kan berätta om senaste händelsen om du vill.
Hon är ju katolik och senast hon var här (Hemma hos pappa) så var hon och rotade bland mina saker medans jag lagade mat och hade då hittad en paket med kondomer. Hon flippade ur och skrek att jag var mördare, att jag tog död på hennes barnbarn (Det roliga är att hon fortfarande inte vill erkänna att mina söner är Bs barn ibland när hon är på det humöret), att jag är lösaktig och gud vet vad hon fick ur sig. Allt detta hörde ju pappa också och när han försökte säga något till henne så skrek hon åt pappa att det minnsan är hans fel att jag är som jag är. till slut så slängde pappa ut henne. Det är min vardag. När jag tänker på henne så räknar jag dagarna tills vi slipper henne.
Finns det inget sätt att bli av med din svärmor?