Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-08-01 23:41:44 följande:
    Bäst är att tänka efter innan...Flört 
    Låångsööökt! Sumpis, you need to get laid TONIGHT!
  • Velour
    Velour skrev 2011-08-01 23:42:25 följande:
    Låångsööökt! Sumpis, you need to get laid TONIGHT!
    Oj, läste inte riktigt noga vilket av mina inlägg du svarade på, men andra stycket stämmer ändå
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-01 23:43:42 följande:
    apapapap.......vart bilderna för dina tankar får stå för dig
    Den där mannen tar kvinnan bakifrån mot ett fönster? Tja, 10/10 skulle nog gissa på att de hade sex. 

• Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-08-02 11:42:36 följande:
    special needs ...
    Aj si...

Har TS varit med om adopterade barn med HIV/AIDS som har smittat svenska barn? 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 11:46:44 följande:
    Alltså, jag har de senaste dagarna fastnat i den här tråden om män som slåss om kvinnor.

Allvarligt görlfränds; Inte skulle ni bli kåta av att två snubbar rent fysiskt pucklar på varandra för er skull, OM er. En slags...fight of the fittest liksom, där kvinnan enligt TS, väljer den starkaste.
    Hahah, jag har också deltagit där förut, men NEJ, det är mycket töntigt och primitivt om inte annat. Inte skulle jag heller vilja vara det där objektet som dras hem av vinnaren som en trofé. Sånt håller t.ex. katter och hundar på med, inte jag som är människa.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-02 11:56:13 följande:
    I den nya tråden?
    Han hade tydligen en som plockades bort för ett tag sedan, så han har startat en ny...
    Jaha, oj, nej, inte i den nya. Så han är en envis jävel som bara måste starta tråd nummer två om precis samma ämne för att visa vilken primitiv apa han är?
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 13:28:11 följande:
    Att äldre män tänder på yngre kvinnor har med exakt samma resonemang att göra. En ung stark hona har större chans att orka med att ta hand om sina avkommor. Allt prat om gubbsjuka och unga kvinnor som bara vill ha pengar beror bara på att dagens människor i väst har så mycket tid över till onödigt tänkande.

Vi är trots allt djur och lever därefter.   
    Inte alla, för även om vi räknas till kategorin däggdjur så har vi till skillnad från i alla fall de flesta andra djurarter ett mycket högt intellekt och reflekterande tänkande. Men så finns det de som i vissa fall går tillbaks till det mer primitiva. Inget fel med det i sig och för dem som håller på, men avtändande i många andras ögon.
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-08-02 14:32:48 följande:
    Inte för alla såklart, men människans utveckling har gått otroligt snabbt de sista hundra åren. Det har gått så snabbt att vi inte själva har hängt med. Vi är fortfarande apmänniskor med djuriska instinkter och behov. 

För några tusen år sedan uppfanns olika religioner av smarta ledare som berättade i detalj hur vi skulle leva. Allt för att få fullständig kontroll över folken såklart. Därav kom lagar om hur vi ska leva och reproducera oss som fortfarande anses som sanningen av ...och nu måste jag äta...swiiischhh
    Även djuren har sina lagar att följa Och naturligtvis har vi människor också det. Det ser jag inte som något negativt. Sedan att vi har tyranner och maktgalningar överallt är också en förbannelse som vi människor har över oss, just för att vi till skillnad från djuren inte helt och håller följer våra elementära instinkter och liksom instinktivt vet vad som gäller, utan är intellektuella nog att göra medvetna val (som vissa menar på ändå är styrda av våra instinkter).

Hursomhelst, det är förbannat oattraktivt med med som slåss över en kvinna som en primitiv apa  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...