Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag har ätit min egen vikt i kladdkaka och fruktsallad idag!

• MrsAssault
    Velour skrev 2011-05-19 23:09:05 följande:
    Du och din kladdkaka! Måste du komma hit och skryta om den jämt? Du vet ju att jag älskar kladdkaka! Skrikandes

Jag har bara så förbannat svårt för bakning. Och vad jag har förstått så är kladdkaka rätt svår att baka så att det får precis rätt konsistens? 
    Jag gjorde den inte själv, jag har varit på kalas!
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 08:22:09 följande:
    Själv gillar jag inte att svälja
    jag sväljer helst, blir så kladdigt annars
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 08:18:50 följande:
    Rose rose rose ... När har jag INTE visat dig respekt ? Jag är ytterst återhållsam när jag diskuterar med dig och skriver inte ens hälften av det jag tänker .. det är DU som eldar upp dig !

Jag försöker förstå vad skillnaden är att en förälder har sex med sitt vuxna barn eller om två syskon har sex ?
    OM nu båda är med på det ... varför skulle det vara en skillnad isåfall ?

Nej jag har inte med det att göra men jag kan fortfarande ha ÅSIKTER om det .. precis som du har . Det vänder sig i magen på mig när jag tänker på att jag skulle ha sex med min bror eller syster . Men alla gör såklart som de vill .

Jag gör en STOR skillnad på om man är släkt eller inte ..  go ahead om du vill ligga med din bästis ! Varför skulle det vara ett problem ?
    Att ligga med sitt syskon som man växt upp med ... det är för mig ofattbart .

Hur skulle du reagera om dina söner blev kära och hade sex ?
    Jag tycker vuxna människor kan få ligga med vilka de vill, men det är ju sjukt äckligt om det är en förälder och barn även om barnet är vuxet.. syskon känns helt okej för mig, alltså tänk om man är adopterad t.ex och träffar ett av sina biologiska syskon i vuxen ålder och blir kär. Ska man stå i vägen för det då?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:37:55 följande:
    MrsAssault skrev 2011-05-20 08:32:24 följande:
    jag sväljer helst, blir så kladdigt annars
    Bara jag som uppskattar smaken?

Godmorgon!
    Det är även en bra proteinkälla
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 08:41:12 följande:
    Fast då borde ju det vara samma sak .. syskon / föräldrar ? egentligen är det ju bara vad man tycker själv .. för vart är skillnaden ?

Ja men en massa what ifs såklart det är ett helt annat scenario eftersom man då inte har växt upp tillsammans som en familj och kanske inte ens vet om att man är syskon . Not much to do då .. kanske låta bli att skaffa barn ?

Jag kan förövrigt inte stå ivägen för någon alls ... är stor som en mygga
    Jo det är sant. Det känns ju som att något gått fel i hjärnan om syskon som växt upp tillsammans har en kärleksrelation.. även om de är vuxna. Men det är inte lika sjukt som en förälder med sitt barn. Man är ju liksom alltid lite underlägsen sin förälder oavsett hur gammal man är själv..
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:48:24 följande:
    Ja alltså jag ser inga negativa aspekter alls.
    Det skulle vara om man får det i ögat då. Men that's it.
    Eller HÅRET!!! Fan vad jobbigt det är att få bort..
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 08:51:08 följande:
    Ja då lämnar vi det där !

Tjiihoo nu är det FREDAG !
    Japp! Jag hade fredag igår och nu har jag två lördagar och sen söndag!
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 09:17:20 följande:
    hahhahahaahahahahah nej vi hade sex ! Eller jag hade först sex med dig och sen med Jaded ! hahahah
    Det roliga är att jag bara såg er som skuggor och med röda läppar

Hhahahaha
    awesome, jag vill också drömma det
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...