Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-20 13:34:43 följande:
    Hooooost, harkel
    Cool
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-07-20 13:45:39 följande:
    Vad? Fick ni tunghäfta bägge två?
    Angående vad ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-20 13:47:16 följande:
    Gammalmodig? Nu skrattar jag på allvar här hemma Skrattande. Jag brukar få skäll för att jag provar ställningar som inte  ens porrbranschen har listat ut än.
    Shit alltså, du upphör aldrig förvåna....
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-07-20 13:50:50 följande:
    Angående det jag skrev.
    Jag skall be å få återkomma, lite kaffe å sen ut och klippa gräshelvetet, så ni får försöka klara er utan mig en stund. Jag vet, det blir inte lätt, men håll ut. 
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2011-07-20 14:17:23 följande:
    Jag är inte heller typen som börjar lipa för minsta lilla, men ibland händer det att även mitt iskalla hjärta blir lite ledset i ögat.

Tur att det finns stora guldkorn här och var på FL.
    Tack så mycket. {#emotions_dlg.flower}

Och, Inima, du är åt helvete för känslig för ditt eget bästa, du skall för bövelen inte låta någon på ett Forum "komma åt dig", alltså, skit i'att, om du tar åt dig har ju din kombatant "vunnit" en liten seger, och det är fan så onödigt. Så skärp till dig mentalt och inse vilka rövhål du debatterar med.

Den människan är inte skapt som kan få mig ur balans med en kommentar på ett forum, det finns  liksom inte, kom med vilka jävla påhopp du vill, jag bryr mig faktiskt inte ett jävla dugg. En egenskap som jag iofs är tacksam att besitta, och kanske anledningen till att jag tycker att anmälningshysterin här på FL är sinnessjuk.

Nåväl, Inima, du fattar iaf......skit i dönickarna  och ta åt dig av guldkornen. Tex mig då.
  • Anton Chigurh

Är det fortfarande du på den nya avan, Maria ???

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 18:01:44 följande:
    Såklart det är jag Anton. Jag i torsdags till och med.
    Shit va läcker du är, Maria, du är fan fotomodellsnygg. Riktig, riktig vacker.

Och, som du redan vet, jag smörar inte utan säger kort och gott som det är. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 18:30:23 följande:
    Skäms
    Nu blir jag faktiskt lite generad på riktigt.
    Givetvis lägger jag bara ut bilder där jag ser representabel ut här, lite fåfäng är jag.
    Det betyder alltså att jag kan vara ganska ful ganska ofta också.

Men tack.
    Det där tror jag på så mycket jag vill......
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2011-07-20 18:08:12 följande:
    Anton. Jag är inte åt helvete känslig. Då hade jag redan avreggat mig. Men det finns vissa saker som jag faktiskt blir sårad av. Det ena är jävligt privat och ingenting jag vill direkt outa nu, men den andra saken är just min vikt och min kropp. Har man blivit mobbad i skolan för att man är knubbig, sedan träffat en sinnessjuk skitkarl från helvetet som sakta men säkert övertygat en om att man är fet, ful, äcklig och vidrig så är det jävligt svårt att bara skaka sig av det.

Men ja, jag är övertygad om att hon drog till med det när argumenten tröt, men det hade varit en helt annan sak om hon sagt att min IQ är på samma nivå som ett jävla grässtrå, det hade itne rört mig ryggen alls, men att kommentera min vikt och min kropp när jag själv kämpar med min egen osäkerhet inom just det området är inte att vara känslig.

Inte alls.
    Försöker bara peppa dig lite, men förstår att det inte är så lätt alltid, jag kan bara säga att: Du duger, Inima, jag lovar. Du duger. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 18:46:16 följande:
    Gör så, huvudsaken är att jag vet sanningen

Hur snygg är du själv på en skala ?
    Inte i närheten av din klass, men det förekommer då och då att kvinnor uttrycker sitt gillande av mitt utseende.

Skulle gissa på någonstans mellan 7 och 8, på den 10-gradiga då. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...