Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:38:51 följande:
    Nej!

Det finns större skillnader innom varje "grupp" än vad det finns mellan grupperna.

Ordet ras är överhuvudtaget inget ord som direkt används i biologin längre. Man talar inte om raser när det gäller vilda djur. Det är nästan bara med husdjur man talar om raser.

*risken att explodera känns lite mindre akut*
    Källa????
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Mandi74
    Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:43:19 följande:
    Hahahahahahaha!!!

{#emotions_dlg.flower}

Skriv det i djursextråden så får DU nog mothuggSkrattande
    Knappast.. bara jag som verkar tycka det är fel i den där tråden, så hon skulle nog få en massa tips om hur hon skulle få zebran dit hon ville istället.
  • Mandi74
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 22:51:10 följande:
    Gud vad trött jag är på den snubben.
    Min dotter är så såld...
    Min son!?Obestämd oxå..
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-12 22:51:12 följande:
    Jag är ingen relativist direkt så jag har åsikter om precis allt. Sen får folk förhålla sig till mig på nåt sätt
    Thats why we love you!
  • Mandi74
    TheCoopers skrev 2011-05-12 22:55:36 följande:
    Oj då ! Du vet väl vad det innebär ....

Förbered dig på att gå i PRIDE paraden om ett par år ...

Haha.. han gör annat oxå som redan fått mig att förbereda mig.

En kväll när han skulle duscha tryckte han in snoppen och pungen mellan benen sen gick han runt och pratade med "tjej" röst.. - Jag är en tjej, jag är en tjej..
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-12 22:58:03 följande:
    Tack för länken. Jag skrev nåt sketet i den, men det var ingen ass kicking. Kanske lite provocerande på sin höjd p.g.a. ordvalet "självklart" i meningen
    *s* ska kolla in vad du skrivit med en gång!
  • Mandi74
    TheCoopers skrev 2011-05-12 23:03:11 följande:
    Good boy ! Klart han vill vara av det överlägsna könet ...

hahhaha
    Men samtidigt så säger han att killar är bättre en tjejer, för tjejer kan inte bygga lego, laga bilar eller göra tekniska saker..  Sen kommer. - Men du lagar god mat mamma.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-12 23:21:22 följande:
    Äh, djursex är inget jag engagerar mig i. Tycker bara att det är så äckligtKräks Sen inget mer liksom.
    Inte jag heller egentligen, kanske därför mina besök i tråden är så sporadiska.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-12 23:18:10 följande:
    Men alltså, det är nog få som verkligen går omkring och säger till folk vad de ska göra eller inte göra, typ lägger sig i på ett direkt sätt. Så där gör inte jag, möjligtvis med min son då, men det är en annan femma Tungan ute. Däremot ifrågasätter jag som fan. Hur DET uppfattas kan jag nog inte riktigt bestämma. Vissa kanske då tycker att jag moraliserar, andra kanske tycker att jag jämt kritiserar och några håller bara med. Beror ju på vad man pratar om. I alla de här diskussionerna vi alla deltar i här på FL diskuterar ju folk mot varandra hela tiden, men jag ser sällan nån som skriver "du får inte göra så" (så länge det inte handlar om nåt som verkligen är olagligt eller riktigt farligt). Dock ser jag att motparterna försöker argumentera för sin sak istället och försöka "omvandla" varandra genom just argumentation. När jag t.ex. argumenterar mot en, säg nazze, så argumenterar ju både han och jag för våra åsikter. Sen om han tycker att jag är moralkärring så får väl han tycka det. Isåfall är han en jävla moralkärring själv eftersom han å sin sida argumenterar ju för sin sak. 

Näää, moralisering ser jag som när en person hela tiden säger till mig vad jag måste göra, inte får göra osv. När det gäller argumentering och ifrågasättande så ser jag det på annat sätt även om man utgår från sin personliga moral och värderingar.

NÖJD ELLER?!?!?Cool 
    I´m nöjd..
  • Mandi74
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 23:27:47 följande:
    ÅH vilken ryck du fick.

Men skillnaden är att när en person väljer att ha sex med djur så är det upp till hans samvete att rättfärdiga det han gör inför sig själv och en eventuellt religion/Gud/whatever. Handlingar som inte är olagliga har jag personligen inte rätt att döma. Vi får inte döma andras handling.
    Jag får inte döma en person som är alkoholist, knarkare, otrogen, gillar BDSM, zoofili....du förstår.
    Får jag för mig att döma så begår jag en synd. Det är inte upp till mig (en mänsklig varelse) att döma en annan människas handling.

När det gäller SD:iter så skulle jag ge blanka fan i deras åsikter om dom inte försökte styra mitt liv och bestämma över mitt liv med hjälp av en politisk parti. Jag bryr mig verkligen inte om folk hatar mig, ogillar mig och så länge det stannar vid en tanke/åsikt så är det okej för mig men försöker man styra mitt liv med hjälp av sina åsikter så får dom tåla att jag inte tänker hålla käft.

Nöjd med vad? Jag gillar att få mothugg i en diskussion.
    Så du anser att det är ok att ha en sexuell akt där inte alla parter är med på det? Eller är det för att du ser djur som mindre värda?

SD är som alla andra partier, jag vill inte att sossarna ska påvekar mitt liv men det gör dom ändå.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...