I Blackrose I skrev 2011-05-12 23:27:47 följande:
ÅH vilken ryck du fick.
Men skillnaden är att när en person väljer att ha sex med djur så är det upp till hans samvete att rättfärdiga det han gör inför sig själv och en eventuellt religion/Gud/whatever. Handlingar som inte är olagliga har jag personligen inte rätt att döma. Vi får inte döma andras handling.
Jag får inte döma en person som är alkoholist, knarkare, otrogen, gillar BDSM, zoofili....du förstår.
Får jag för mig att döma så begår jag en synd. Det är inte upp till mig (en mänsklig varelse) att döma en annan människas handling.
När det gäller SD:iter så skulle jag ge blanka fan i deras åsikter om dom inte försökte styra mitt liv och bestämma över mitt liv med hjälp av en politisk parti. Jag bryr mig verkligen inte om folk hatar mig, ogillar mig och så länge det stannar vid en tanke/åsikt så är det okej för mig men försöker man styra mitt liv med hjälp av sina åsikter så får dom tåla att jag inte tänker hålla käft.
Nöjd med vad? Jag gillar att få mothugg i en diskussion.
Så du anser att det är ok att ha en sexuell akt där inte alla parter är med på det? Eller är det för att du ser djur som mindre värda?
SD är som alla andra partier, jag vill inte att sossarna ska påvekar mitt liv men det gör dom ändå.