Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Man får inte stämpla svenskar som pedofiler men man får tillslriva invandrare som en grupp en jävla massa egenskaper. FL logik.

The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-16 17:42:44 följande:
    Hehe, bra där Gillade särskilt första länken...
    Ja, den kommer på första plats.

Glöm nu inte att det iranska folket som levde under hemska förhållanden blev befriade iochmed Islam. Obestämd Yeah right. Fortfarande efter 1400kr så har kvinnor och män inte samma rättigheter vilket kvinnorna hade långt innan Islam kom med i bilden. Aja....
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 17:50:46 följande:
    Du har jobbat hårt Rose!!!
    Tack.

Läs sista inlägget här. Har haft lite överskottsenergi.

www.familjeliv.se/Forum-26-65/m56954852.html
  • I Blackrose I
    Inima skrev 2011-07-16 17:55:31 följande:
    Sådana trådar irriterar mig till vansinne.

Inte för att verka snorik eller så, men jag har läst koranen och gjort en tolkning. Jag har läst HELA koranen innan jag gjorde den tolkningen som jga gjorde. Men jag kan bara inte med när det ska komma muslimer och anklaga mig för att jag har fel. Det är si och så och så.

och jag tänker "Ja det är det säkert, men jag bryr mig inte, för jag har gjort en egen tolkning"

Det som irriterar mig mest är att det även finns personer som inte kan respektera att jag har min tro, och de har deras tro. Troende väljer att tro på den religion som passar dem.
    Jadu, vad ska jag säga?

Nyfrälsta svenska konvertiter brukar vara dom värsta i dessa diskussioner. Har ALDRIG haft sådana diskussioner med en infödd muslim (kvinna). Faktiskt.
  • I Blackrose I

Jag är ensam.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-16 21:30:41 följande:
    Man är bevisat korkad om man verkligen tror så. Visst att det mot slutet blev en del konflikter i landet som försvagade regeringens ställning och sådant, men att islam var räddningen? Det står ju att läsa helt öppet i varendaste forskning vad "frälsarna" ställde till med i Iran. Att säga att det är en lögn och hänvisa till den "heliga" boken är att pissa det iranska folket i ansiktet. 
    Må så vara att det blev konflikter i slutet och att kungafamiljen försvagades men samhället var så jäkla mycket bättre än vad det blev efter Islam.
    Det land som förbättrades iochmed Islam var Saudi. Ni kan själva tänka er hur det såg innan Islam när jag säger att det blev bättre iochmed Islam. Förvånad
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 23:45:33 följande:
    Jag är ju här
    Puss på dig gumman. Vad händer här?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 23:48:11 följande:
    Inget...
    Anton ska betala alla mina mascaror i framtiden.
    Kanske.
    Vad händer hos dig?
    Hehe, han får gärna sponsra min smink också om han vill.

Inget, det är makens kväll så han är ute med sina kompisar, barnen och pappa sover och jag sitter i klädkammaren och super.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 23:54:52 följande:
    Hahaha...

I klädkammaren och super!?!?!
    Jag sitter i soffan och findricker.
    Ja, vad ska jag göra? Barnen sover i sovrummet och pappa i vardagsrummet så jag får snällt sitta här inne om jag vill chatta/surfa.

Ja, jag får stå ut några månader till sen slipper jag det här helvetet.
  • I Blackrose I

Okej, det handlar om karriär. Ja, vad ska jag säga? Ja, jag blir oerhört attraherad av män som kan någonting. Jag vill ha en som kan ge mig utmaning. Jag vill ha en som jag kan diskutera med. Visst, en outbildad kille kan vara snäll, charmig, romantik och en massa andra saker men vad ger det mig? Ingenting.
    Jag vill ha en man som är sugen på att lära sig nya saker, som älskar att samla på sig så mycket kunskap han bara kan om ALLT.
    Jag vill ha en som är lika intresserad av allt som jag är, tälta ute i skogen, bo på 4stjärnig hotell mitt i paris, besöka heliga tempel, gå runt i antika städer, läsa en bok och ja, typ allt. Finns nog ingenting jag finner vara tråkig direkt. Eller jo, att diskutera med en outbilad skitskalle som får ur sig "Aaaa men vettu, min cykel blev stulen av en iranier. Vi har ett oråde fullt med iranier här där jag bor så nu ska jag hitta en svenne till min dotter". Kräks.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...