Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-07-30 00:20:52 följande:
    Margit Fläskberg (nej jag heter inte det på riktigt )
    Knappast fläskigt. Vi fick ju se dina bilder. Hur fin som helst, även i gravid tillstånd!
  • Velour

Visste ni att Marilyn Monroe hade 168 i IQ och att "Her personal library contained over 400 books on topics ranging from art to history, psychology, philosophy, literature, religion, poetry, and gardening."

Vilken kontrast mot vad hon visade omvärlden. 

• Velour
    MrsAssault skrev 2011-07-30 00:23:45 följande:
    Jag bytte namn efter att nån brud som min man knullat på sökte upp mig och började härja med mail och skit haha sen bytte jag lite hit och dit ett tag men nu är jag spärrad för namnbyten
    Hahah, där ser man. Så fejan har en gräns för hur många gånger man får byta namn? 

En sådan där svartsjuk sak som inte tålde att mannen blev tillsammans med dig?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 00:26:08 följande:
    Hahaha ja....men jag ska försöka engagera mig...

I swear!
    Oookeeeej {#emotions_dlg.flower}
  • Velour
    MrsAssault skrev 2011-07-30 00:43:54 följande:
    Jamen tyyyyp, sådär som det alltid blir när man har ihop det med en tiopoängare
    MrsAssault skrev 2011-07-30 00:45:00 följande:
    Han har typ legat med halva jordklotet också så jag tänkte det var likabra att skippa mitt riktiga namn haha
    Oh la la! Du får skaffa dig en livvakt, he he!

Men nu måste jag sova för imorgon är det hålligång.

Godnatt! 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-30 00:53:46 följande:
    Ha det så underbart Velour...
    Löööööving ju iss isi kös jur bjutifull {#emotions_dlg.flower}

Jag kan inte fatta att jag är vaken såhär tidigt på en lördag!! Vaknade för 40-50 min. sen Skrikandes
  • Velour
    MrsAssault skrev 2011-07-30 00:54:26 följande:
    Okej du kan också få en gonattpuss på fittan men vi kanske inte känner varandra tillräckligt bra än?
    Vad fin du är! Blir alldeles smickrad Hjärta Pussar tillbaka!
  • Velour

Jag har datorproblem. Ibland när jag loggar in ser jag att den självmant har återställt alla inställningar Och då måste jag återigen ställa in alla inställninger såsom jag vill ha det. Hur fan går det till, att den gör så?

• Velour
    MrsAssault skrev 2011-07-30 08:45:29 följande:
    Vilken skitdator!
    Ja, den suger verkligen! När jag blivit klar med alla uppsatser och sånt ska jag slänga den och skaffa nytt!

Hur det med dig då? 
  • Velour
    MrsAssault skrev 2011-07-30 08:47:11 följande:
    Jag blev just väckt av min berusade man som kom hemraglandes, han kan verkligen inte gå in genom en dörr utan att låta som att han försöker riva huset
    Var har han hållit hus fram tills nu?!?!

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...