Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-07-10 01:00:05 följande:
    Fin historia Rose
    Hej tjejen. {#emotions_dlg.flower}

Tack. Jag kunde ha skrivit mer detaljerad men kände att vissa saker vill jag hålla för mig själv så jag skrev bara ner lite allmänt.

Hur är det med dig? Med katten? Har det blivit bättre?
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I

Hallo, är det bara jag som är inloggad?

Var är min favorit nasse?

• I Blackrose I

På tal om USA så är det FAKTA att landet är framgångsrik för att dom tillåter framgångsrika invandrare/utlänningar att komma in i samhället. Finns många exmeplar inte minns framgångsrika iranier som kommit väldigt långt i Iran. Statusen dom har i USA skulle dom bara kunna drömma om här i Sverige. Sorgligt.
    Sverige har mycket att lära när det kommer till den punkten.

(Ja, jag älskar att märka ord.)

• I Blackrose I

Och jag kan inte skriva rätt heller. Orkar inte rätta inlägget. Ni förstår säkert vilka ord jag har skrivit fel. Det ska stå USA istället för Iran.

*Går ut och joggar en stund*

• I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-10 18:38:43 följande:
    Hej!

Jag förstår, men det var intressant det du valde att skriva för oss.

Här är det bra, tack. Ingen semester dock, men det går bra ändå. Det funkar bra med katten också. Han växer så det knakar och älskar att vara ute (dock sätter vi på honom kattsele) i trädgården. En skön grej med honom är när han skrämmer bort grannkatterna från vår trädgård

Hur är allt annars?
    Tack för att du orkade läsa igenom allt.

Ta och åk iväg nån dag till en annan stad med en kompis så du kommer ifrån allt. Tror det skulle göra dig gott. Ta en weekend och åk ner till Göteborg eller upp till Stockholm och ta in på en spaanläggning. Rekommenderas verkligen.

Vill se kort på din katt.

Förresten vad tyckte om mitt kort med slöjan?

Det är bra med mig. Det är svårt att smälta allt. Åkturen till Behesht Záhra (kyrkogården) har satt djupa spår så det lär ta tid att bearbeta allt men jag mår bra. Tack.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-10 22:34:15 följande:
    Önskar jag kunde ta mig hit och dit, men jag har ju inga pengar. Så jag måste jobba när jag inte pluggar Men sen, serru, sen kommer jag få jobb efter plugget och DÅ jävlar ska det åkas hit och dit och upplevas!

A just det, bild på katten...Det har ju efterfrågats förut, men jag är så lat. Vi får se om jag kommer ihåg att lägga upp någon bild nån dag. Just nu orkar jag inte. Har kommit hem från jobbet och håller på att äta. Sen ska jag chilla en stund och sen sova.

Ja...jo...du är snygg, men slöjan...njee...Bra att du känner att den framhäver ditt ansikte på ett bra sätt. Syftet är ju att dölja, men du känner det omvända, att den framhäver istället vilket jag tycker är en jättebra inställning. 

Jag ska inte tjata men det finns många billiga biljetter på tradera och skönhetsbehandlingar kan du också hitta billigt på tradera. Du verkar vara ibehov av en liten semester och avkoppling för dig själv.

Gör det. Vill ju se bild på honom.

Hehe, min kusin tyckte att sättet jag knöt slöjan (Bakom nacken) och färgen på slöjan fick mig att se ut som en bonde men jag brydde mig inte. Jag kan inte ha slöjan så som dom har det i Iran. Tappar den, har svårt att holla reda på den om den ska ligga lös runt halsen. Färgen? Jag avskyr svarta/mörkgråa och bruna slöjor så jag tog på mig färgglada på kvällen när vi gick ut.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-11 17:11:06 följande:
    Älskar när jag drömmer att jag säger roliga, kända fraser. Som den gången jag i min dröm hotade någon med att "jag ska giva dig på moppo" samtidigt som jag lät som bebisen i Roger Rabbit (den bebisen som rökte cigarr och hade mansröst). Eller som igår morse då jag i min dröm gick omkring och hela tiden utbrast "I am the great Cornholio. I need TP for my bumhole!"
    Hahahaha. Jag älskar bebisen i Roger Rabbit-filmerna. Underbar söt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-07-11 19:13:32 följande:
    Eller hur! Han är grymt cool!!

Angående nassarna...*biip biiip biiip*  
    Alltså det borde vara krav på IQ-test för att få bli medlem här på FL eller överhuvudtaget få visstas på internet. Tokskallen säger samma sak som jag har förklarat för Neod. *Skakar på huvudet*
  • I Blackrose I
    Väderhatt skrev 2011-07-11 23:34:43 följande:
    Jo, men alltså . . . jag har tre katter. Katt
    *Känner mig helt bortglömd och surar*
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...