Inlägg från: stortå |Visa alla inlägg
  • stortå

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 11:09:21 följande:
    Ja! Ja! Ja! Ja! Ja!

Allt du behöver göra är att sätta en stor rosett på taket och känna dig generös.

Ha ha ha, jag får lämna in tipset i så fall
    Jag är med i dina tankar kring inredning och renovering, överlåter detta till dig så gör jag jobbet
  • stortå
    MrsTM skrev 2011-07-27 13:40:02 följande:
    Men herregud! När ska alla människor fatta att extremism inte har ett skit med invandringen att göra?

Så du tänker att stockholmbombaren inte hade med invandringen att göra?
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-07-27 14:01:14 följande:

Vad underbart. Nu kan ni sluta kalla mig för Sverigedemokraten eller "de" eller nationalisten då. Sumpis blir bra allena. 
    Sumpis, så fort du tänker utanför det media/stat vill att du ska tänka så kallas du ???
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-27 14:04:10 följande:
    Kom hit. Har ingen vin men det finns annat som passoa som är urgott med redbull och fanta och sen har jag melonvodka.

Shot?
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-27 14:06:40 följande:
    Låååågt......

På vilket sätt?
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 14:08:02 följande:
    Om ni gärna vill, skulle vi kunna bryta ner allt i små beståndsdelar, så att precis allt handlar om invandringen.
    T ex, så beställde jag lite fina sexleksaker, det tog 3-4 veckor för leverans, mycket dåligt, speciellt när man ligger ute med pengar och har behov.
    Allt på grund av invandringen.

I 3 månader har de hållt på med vår uteplats nu, TRE MÅNADER. Jag är inte säker, men jag misstänker att det har med invandringen att göra.

Extremism når vårt land hur vi än gör.
    Den här norska snubben kan väl knappast invandringen beskyllas för? Det är helt absurt att tänka så.
    Ungefär samma tankebana som "vi stoppar rasismen genom att utrota alla icke arier" eller "om du inte vore så ful, skulle jag inte behöva kalla dig fetto".

Att säga som SDpolitikern gjorde, att detta är vad som händer när det finns mångkultur, är ju så sjukt puckat.
    Men jag förstår att den sidan resonerar så. Lät ju likadant vid 9/11, detta är vad som sker pga islam. Osv.
    Samma bristfälliga logik och samma oförmåga att nå till kärnan av problemet.
    Då tycker jag att du förklarar kärnan av problemet
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-27 14:16:33 följande:
    Sluta göra mig så okåt.
    Men jag vill ju veta, precis som jag vill veta vad Rose menar när hon tycker synd om MENA-folket.
    Ok, Jag ska sluta, nu kör jag och köper bärs och nåt gott till grillen. Hörs 
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-07-27 14:19:56 följande:

Vi ska inte sova förstår du. Jag har köpt en multikulturell bok vid namn KamaSutra. Den ska du och jag gå igenom sida för sida Tungan ute
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-07-27 16:34:30 följande:
    Bla bla bla, era pervon. Det behövs en man för att grilla.

Väl talat!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...