Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-12 14:48:12 följande:
    Rekommenderar Kanin, hare och vildsvin. Vildsvin överraskade mig rejält. Var faktiskt urgott.

Kanariefågel är väl mest en delikates och ska inte ätas tills man blir mätt av det utan mest som en "aptitretare". Ska ätas med riset nedan:

www.w.ashreshteh.com/images/gallery/persian_f...

Nej inälvor är ingenting som uppskattas av alla.
    Yummy! Du "syndar" inte bara genom att äta gris, du supersyndar genom att äta VILDSVIN

Men det låter spännande med lite annorlunda kött. Eller, annorlunda och annorlunda, men jämfört med vad jag äter vanligtvis. 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 14:49:50 följande:
    Nej ingen restaurang utan man kan köpa det färsk i söderhallarna (Medborgarplatsen) Velour.
    Ja, där fick jag för att inte ha varit tillräckligt uppmärksam eller nåt...
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 15:55:59 följande:
    Käkar lever. Nam-nam!
    Ätit för mycket eller?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 15:59:53 följande:
    Jaha, leverdissaren käkar lever!?

Jag bekänner i bloggen. Detta är något stort.

Har lyssnat på Roxette "it must have been love" på spanska och engelska on repeat sedan igår.
    Hjälp?
    Jag kan hjälpa dig. Lyssna på 80-tals"klassikern" Safety Dance. Då kommer istället DEN att fastna
  • Velour

Nice Girl, så berätta nu om dig och Jaded Hon ville inte berätta så mycket p.g.a. oron att du skulle straffa henne eller nåt. Så då ligger alltså makten hos dig. 

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 16:39:19 följande:
    Nä.. Kyss Lever på mackan kan man ju inte få för mycket av, eller vad försöker du inseminera som en vis kvinna säger?
    ASG Snacka om missförstånd från min sida! När du skrev "käkar lever" trodde jag att du menade dina käkar och att du hade tuggat så mycket att du hade ont, att de lever alltså, därav "käkar lever".

Hur fan kunde jag tänka så fel?  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 16:44:00 följande:
    Hahahaha vad vill du veta?
    Jag frågade Jaded om ni två var IRL-vänner och det sa hon att ni var. Sen frågade jag om ni träffades här eller kände varann sen innan. Hon svarade att ni lärde känna varann här på FL. Sen började hon prata om nåt som jag inte fattade så mycket av (tror jag), men i mina sjuka tankar fick jag upp tanken på er två som älskare eller nåt Drömmer Fast hon ville inte säga för mycket eftersom hon inte ville avslöja så mycket, utan hon väntade nog på att du skulle vara med i tråden.

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 16:40:07 följande:
    Off topic varning. Jag har fått mens för ungefär en minut sedan.
    Grattis!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 16:53:53 följande:
    Hahahahaha!!!

Nej vi är inte älskare, vet inte varför hon är så kryptisk, hon vill väl att folk ska tro det (love you jäjdäd).
    Meh, vilken partypooper du är då!
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 16:55:18 följande:
    Bilden ville verkligen ligga ovanför Velours namn, jag vet inte varför men jag testade 7 ggr. Se det som ett omen?
    Hope not! Fick upp tanken på att nån skar mig så jag förblödde ihjäl. Nu måste jag bli troende eller nåt...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...