Inlägg från: stortå |Visa alla inlägg
  • stortå

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-25 16:55:42 följande:
    Ungefär som ditt inlägg här?
    Du orkade inte ens och ingen är imponerad.

Solig  
    Jag diskuterar inte med Rosen. Ingen mening eftersom det sällan blir en diskussion. För mig får hon tycka precis vad hon vill, men jag orkar inte läsa det mer.
    Varför skulle någon bli imponerad? 
  • stortå
    fisförnäm skrev 2011-07-25 17:06:28 följande:
    Jag får aldrig några ordentliga svar på detta, på vilket sätt står de för det?

Lider du av någon slags paranoia eller har du något behov att se dig och andra invandrare som offer?
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-07-25 17:06:24 följande:

haha,jag vet, det går inte debattera invandring. Rasiststämpeln sitter i pannan direkt på alla som bara vågar viska ordet invandring.

Just så. Blir liksom inget vettigt av detta
  • stortå
    Jäjd skrev 2011-07-25 17:09:57 följande:
    Ja det här kan jag relatera till till fullo.
    Jaha, vad bra...
  • stortå
    Jäjd skrev 2011-07-25 21:07:29 följande:
    Du är en riktig matchmaker tydligen?

Men hur går det i storstan nu då? Vad har ni gjort för kul?  

Jo, vi har besökt museet för inavlade jävla bonnläppar och vet du vad rubriken hette? Välkommen till avloppsbyn
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 22:28:12 följande:
    Kyss

Ängelholm må vara högfärdigt och högdraget men fan inte inavlat, du vet bättre
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 22:35:50 följande:
    Jag är verkligen inte rätt människa att försöka övertyga Stortå. Avskyr Skåne (Dom områden jag har bott i) av hela mitt hjärta.
    Jag vet det, men du har bott i det som en gång var NV-Skånes WT. Skåne borde passa dig utmärkt egentligen, har bott i Malmö vid Möllevången. Hade du bott där hade du tänkt annorlunda
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 22:46:32 följande:
    Malmö?! Har satt min fot i Malmö tre gånger och det räckte gott och väl.
    Har annars bott i hbgs "finaste" områden och några "fina" byhålor utanför hbg. Hemska minnen har jag från dessa år. Usch.....

Berätta hur det kan vara fel på alla andra och inte dig
    Helsingborgs finaste... tror jag inte ett skit på. Mörarp och Kattarp var knappast de finare.. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...