Inlägg från: stortå |Visa alla inlägg
  • stortå

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-24 21:51:10 följande:
    Vad är det med Maria? Smsa för helvete.

Hon är med mig nu...
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-25 05:59:27 följande:
    Jaded, jag skrev direkt till dig om den överfulla lägenheten och mitt enorma behov av tillflyktsort. Det var liksom det som syftades. Inget annat.

Vad ni bråkar! Låter som mina barn, skärp er annars blir det rätt i säng för och ingen veckopeng!
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-25 09:34:14 följande:
    Gillar tanken på säng OCH veckopeng, men jag antar att det är typ prostitution?
    Fast det kan vi nog komma runt
  • stortå
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-25 09:38:48 följande:
    Stortå - hur ska vi komma runt det? Sumpis - jdjdbdkajeevdkakajdlldpåååååååå
    Huhållsnära tjänster?
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 10:17:31 följande:
    Håller faktiskt med. Vill inte se dom två bråka.

Jodå, jag vill gärna SE det, inte läsa
  • stortå
    FamiljenCooper skrev 2011-07-25 12:13:05 följande:
    Alltså att han har familj som  ställer upp är väl självklart . Men han har jobbat i hela sitt liv och ses nu bara som en belastning på samhället . Det är inte rättvist .

Jag ställer gärna upp men vad fan hände med samhället som skiter i honom .. det är det som är skrämmande .
    Så därför är det allians som ska bort.... Sämre skit får man leta efter. Inte för att röd-grönt känns lockande men just nu kan det inte bli sämre heller. Tänk vad bra det hade blivit om om S och SD kunde samarbetat...
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 12:48:04 följande:
    Mmm så att bara etniska svenskar kunde sitta på sina röv och få socialbidrag eller hur?

När jag säger att SD:iter är föredetta socialdemokrater som tror att doms ka få in mera i bidrag om man kickar ut gruppen som sticker dom i ögat så.....

Att tänka efter har aldrig varit din starka sida, eller hur?
    För min del så borde alla bidrag tas bort MEN jag har ett förstånd som säger att vi ska fånga upp de svaga och ge dem en chans att komma på fötter för att kunna bli självförsörjande. Att svårt sjuka tvingas ut på arbetsmarknaden är helt sjukt och omänskligt. Däremot är det helt rätt att ta handen från Kålle som sitter på parkbänken med en flaska i fickan och en kanyl i armvecket. Han har själv valt att inte ta ansvar för sitt liv. Det är också helt rätt och självklart att inte ge bidrag till nyanlände Ali. Vill han bo i Sverige så får han själv fixa sitt uppehälle. 
  • stortå
    I Blackrose I skrev 2011-07-25 13:03:15 följande:
    Och det är ju absolut inte vad S står för så jag förstår inte varför du skrev att det skulle vara en bra ide att S och SD skulle samarbeta med varandra?

Orkar inte med dig, läs igen!
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-07-25 13:05:11 följande:

Det handlar om att bromsa en totalgalen massinvandring, Rose. Inte att man ska kasta ut, döda, utrota eller hata.

Hur svårt kan det vara? 
  • stortå
    sumpbävern skrev 2011-07-25 14:18:54 följande:

Men det finns lagar vad gäller vapenhandel Rose, det är ingenting jag kan göra något åt. Jag förstår fortfarande inte vad det har med saken att göra.

Jag kan räkna upp ett enormt antal negativa argument om du vill. Norge har inte tuffare invandringspolitik än Sverige. Danmark däremot har besutat att göra något åt galenskapen och infört flera tuffare regler. Dom är inte ensamma, utan hela Europa börjar skruva på sig.

Ja självklart blir det bara värre när massinvandringen fortsätter oavbrutet. Gissa varför partier som SD bara blir större och större år efter år. Är alla rasister eller vad handlar det om?     
    Att du orkar, jag är imponerad! Det kvittar vad du skriver, det går inte fram ändå. Kommer du med ett argument så får du inget svar utan bara en massa dravel utan poäng eller mening.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...