Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-23 00:52:17 följande:
    Får väl erkänna att solen inte lyser sååå jättestarkt, men du förstod nog budskapetFlört 
    Jodå och ser fram emot samma väder som dig. 

Det mest intressanta jag varit med om hittills när det gäller åska var en vinter när jag satt i bilen utanför Maxi. Fick för mig att kolla upp mot himlen och så ser jag att det blixtrar Åska mitt i vintern...

Men nu vet jag att det faktiskt förekommer även om det är rätt ovanligt, men den gången och endast den gången tyckte jag det var häftigt med en blixt i himlen. 
  • Velour

Ja, det var riktigt coolt och vackert till och med. 

Sumpis, just nu får du äga, slå, vara nazze, kommunist, sjundedagsavdentist eller vad fan som helst bara du skickar över ett slutåskat väder!! 

• Velour

Så ingen ska göra något imorgon? Nähä, bara jag som har ett liv alltså!

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 01:09:19 följande:
    Sumpis äger oss? What a load of crap... Velour, får besök i morgon så jag ska typ vara social. Själv då?
    Kul med besök! Själv ska jag inte göra något särskilt. 

oops, vilken jävla blixt! 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-23 13:28:41 följande:
    Usch så oprofessionellt av vissa SD-riksdagsmän att twittra om islam innan man visste ett jota. Det där får dom äta upp. Lika förvånad blev jag när vår ryggdunkande media-elit ( typ ärkeludret sundström) kvickare än kvickt länkar "ljus man med nordiskt utseende", eller inte.
    Fast Kent Ekeroth är ju den mest fanatiska och oseriösa av dem alla verkar det som. Han är som den där kamphunden man måste ha munkavle på eftersom han är så jävla aggressiv och dregglar skum.

Jävla sionistiska avskum Kräks 

Och så att man lägger sånt jäääääääävla vikt vid etnicitet. Ja, det var en norrman. Ska vi nu gå på häxjakt på alla norrmän? Han hade ett motiv och så lång verkar han ha varit en fruktansvärd hemskt extremist. Som sagt, fanatism är det som är farligt oavsett vilken etnicitet man har. 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-23 14:17:18 följande:
    Sionismen var ett svar på antisemitismen som uppstod i Europa under 1800-talet. Jag bryr mig ärligt talat inte om vad folk gör, och har gjort i tusentals år, i mellanöstern. Det tråkiga är att  de tar med sig sina krig hit när de flyr från skiten.
    Och sådana som Ekeroth, vad har han med det som sker i Mellanöstern att göra? Det är ju inte hans krig, men nog fan driver han sin äckliga sionism här i Sverige!

Och ja, när man flyr från skiten där så ska man låta skiten vara kvar också. 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-23 14:20:14 följande:
    Vilken jävla dåre.

Ja, speciellt i vissa extrema ideologier och religioner.   
    Nej, i precis alla ideologier och religioner.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...