Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-22 23:23:04 följande:
    Kolla SVT2. Det regnar och åskar här igen förresten. 
    Jo, men svenska källor vet jag i alla fall vad de säger. Vill veta även vad man säger i utländska.

Och naturligtvist kommer det att åska här också snart... 
  • Velour

OK, live från norsk TV och att de inte visar hemska bilder på andra BBC och CNN.

Och ja för fan, we shall overcome. Hellre det än att svara tillbaka med att spränga andra saker och döda andra människor som hämnd. Ser man ju överallt i världen hur det går till. Och det roliga är att trots att folk blir rädda och arga över att sånt händer så skrattar man åt "we shall overcome". Vadå, VILL man egentligen att det ska se ut som det gör i världen? 

• Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-23 00:02:48 följande:
    Det där förstod jag inte riktigt. De skyldiga ska väl iaf straffas?
    Ja, de skyldiga ska straffas. Men BARA de som är skyldiga. Inte att man svarar med häxjakter på fler oskyldigt folk. Då kan man heller inte ställa sig och sjunga we shall overcome.
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-23 00:13:22 följande:
    Nej såklart. Det är ju dumt att ge sig på alla ljusa norrmän nu. Trodde du på allvar att jag sjöng? Förvånad
    Nej, DU skulle aldrig sjunga den.

Och hääääääääääääääär kommer åskan Skrikandes 
  • Velour

Jeez vad det öser regn...Allt är ditt fel, Sumpbäver!

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 00:38:51 följande:
    Gudarna gråter över hans felsteg på valdagen...
    Inte MITT fel ju!!! Skrikandes
  • Velour

Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan...är ju värre än igår natt hjälphjälphjälphjälphjälp

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 00:43:18 följande:
    Styrkekram...
    Nu övergår jag till mobilen för alla nyfikna.
    Då kan jag ej citera, men ni är så förståndiga att ni förstår vem jag talar till
    Behöver all styrkekram jag kan få..

OK, då vet vi det! 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-23 00:44:21 följande:
    JOOOO, nu kommer straffet. Här skiner nästan solen, kom över till den goda sidan
    Men jag har varit snääääääääll! Så det har klarnat där du bor? Puh, då vet jag att det snart blir klart väder här med. Yay! För om ditt oväder kom till mig så kommer ditt fina väder hit också. Så det så!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...