Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-22 02:22:23 följande:
    Vaknar inte pojken tidigt? *avdelning- det är sent på natten*
    Jo, men det får jag ta. När det åskar kan jag inte sova, men nu är det slut så då får jag väl lägga mig strax. Men får fan inte nog av herr allätare på youtube
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-22 02:23:29 följande:
    Skruvad verkar bara vara förnamnet.

Hette du Posh innan? 
    Nej, det är inte jag som är Posh. Jag har ändrat nick några gånger, men kommer bara ihåg ett som jag inte kommer ihåg när jag hade det.

Men har du alltid hetat Sumpbäver? Och wtf, varför sumpbäver?! 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-22 02:26:42 följande:
    Förvånad Nu blir jag orolig över dig.
    Orolig FÖR dig, menar du väl. Men varför?
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-22 02:30:47 följande:
    hahaha, inte en aning om nicket faktiskt. Var säkert en pik till någon sumpig brud som fick mig utslängd från FL vid något tillfälle. 
    Jajajajajaja...skyll bara på andra

Men nu tror jag att det inte kommer att åska mer så jag måste sova. Klarar du dig nu då? Du har ju allätarkillen på youtube annars. Jätteintressanta klipp! 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-22 02:31:48 följande:
    jajajajaja.....

Sitta och titta på skruvade män som äter tvål kan inte vara bra för psyket. 
    Heheh, ser att även du missbrukar ordet jajaja.

Men det finns mycket sjukt därute som jag blir fascinerad av att titta på. Inte för att jag gillar allt som jag ser, utan är mest nyfiken. Har en okonventionell nyfikenhet.
  • Velour

Hur det än är, om det är representanter för de äckliga Al-Qaida eller om det är någon blondin, så är det så fruktansvärt hemskt.

Vad var motivet egentigen? Och varför mördade man en massa ungdomar på ett läger? 

• Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-22 22:51:25 följande:
    bilbomber är ju ett känt fenomen i Norden, eller hur?
    Det har det kanske varit. Jag vet inte. Jag är just nu förvirrad vem/vilka som ligger bakom när informationen verkar ändras hela tiden. Och varför man gjorde det. Och varför man mördade ett tiotals ungdomar. 
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-22 22:56:35 följande:
    Politiskt läger.
    Och då finns det massa läger med andra politiska ideologier. Vad ville man säga med detta? 

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-22 23:15:46 följande:
    Ja men BBC och CNN sänder live hela tiden.
    Vill så gärna se på dessa kanaler också, men känslig som jag är oroar jag mig för att de ska visa de döda. Gör de det?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...