Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:16:25 följande:
    Hehehehehehehehehe, jag har skitkul just nu. Han tyckte faktiskt den var god. Inte förräns jag berättade efter några månad fick han upp den.

Bra, svimma. Då kan jag klä av dig i lugn och ro. Inte för att jag tror du har något emot det i vaken tillstånd heller men hellre en avsimmad Jaded än en vaken. Du bits för mycket. Tungan ute
    Du älskar när jag smetar ut mitt läppstift och kastar mig över dig. Erkänn. Spela inte blyg.
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:16:53 följande:
    inte ?
    Ni får föreslå nåt annat än jordgubbar som tampong, secretgurka eller dyngsur falukorv då!

Jag har ett öppet sinne
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:22:17 följande:
    hahhaha hmmmm bananer , chokladpudding eller snabbmakaroner ?
    Banan ok, eftersom jag lätt ser ett flertal konkreta användningsområden. Klimatsmart också om man slipper fortsättningsvis köpa sina grejer från Taiwan.
    Chokladpudding blir för mycket bajs. Jag har inte den fetischen, kommer nog aldrig att få heller misstänker jag!
    Snabbmakaroner, jaaaa!
    Jag kastar skiten på Rose som ett regn eller en shower om ni föredrar, så hon har det i håret, i öronen, mellan skinkorna och en i naveln. Bra!
    TheCoopers skrev 2011-05-04 11:22:36 följande:
    Sounds sexy !
    Mkt hett!
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:10:03 följande:
    Nej jag har faktiskt också svårt för tjejer, det är mest på senare år jag kunnat vara vän med tjejer.
    Jag fixar just about Jaded. Men även den vänskapen är ej friktionsfri hahaha!

Hon är så tålmodig min lilla Jaded...
    Verkligen ej friktionsfri. Glidmedlet går åt tonvis här....

(Och du är värd allt glid i heeeeeela världen!) Hjärta
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 12:21:32 följande:
    HAHAHAHA...jo jag förstår vad du menar.

Jag känner mer att de erfarenheter jag haft av tjejer är att de endast och endast är avundsjuka bitches. Backstabbers och opålitliga. För min skull är det nog bra om jag har en väninna som är lugnare än vad jag är, då jag behöver någon som tar ner mig på jorden ibland hahaha...
    Att ha någon som är som jag, skulle sluta i total katastrof.

Men ja, killkompisar är underbara. Bäst helt enkelt. Ja förutom Jaded då Hon är ju bästigast bäst. (Nej, jag säger inte bara det).
    HjärtaHjärtaHjärta

Alltså. Det är inte kärlek utan lite bråk, det vet du ju snuzzhigullhan.

Jag gillar faktiskt inte heller brudar! Jag gör slut med alla eftersom de är psykopater. Och jag är normal. Jag tar ner dig på jorden, men du är ej psykopat. Du är bara du.
  • Jäjd
    TheCoopers skrev 2011-05-04 13:20:26 följande:
    Vaddå inte gillar brudar ?

Im now officially heartbroken !
    Heyheyhey, lugn lugn. Du är undantaget. Det är ju du och jag på playan i varsin minimal bikini (underdel) smörjandes tropisk cocosolja på varandras glansiga axlar i solen.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...