Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:24:21 följande:
    Jag har min egen lilla historia om tjejer men det är inte rätt tråd att ta upp. vi låter det va men JA, tjejer (Dom flesta) ÄR avundsjuka bitches. Kort och gott.

Killkompisar är underbara. Ingen som dömer en. Ingen som snackar skit om dig bakom din rygg. Helt enkelt underbara.
    Vet du vad de är? De är ENKLA. Väldigt okomplicerat att vara vän med en man, tills de vill knulla dig alltså.
    Jag fattar att det är tufft att vara man och försöka hålla på att tolka och förstå brudar hela tiden. "Nej jag är inte sur" betyder "JAG ÄR FÖRBANNAD DITT FUCKIN AS OCH OM DU INTE FATTAR DET KAN DU DRA ÅT HELVETE".
    Kvinnor säger så EXTREMT sällan vad de egentligen menar!
    Män, är så dåliga lögnare att det inte spelar någon roll vad de säger, för sanningen lyser upp deras ansikte och all is well.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:26:24 följande:
    50% Rätt.
    Sumpis kom jag aldrig ikläm med. Han var helt ok från början även om han inte hade samma åsikter.
    Hahahaha anade väl det...han är fruktansvärt sexig, den mannen.
    Men vem är den andre då? Anton?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-04 13:18:39 följande:
    HjärtaHjärtaHjärta

Alltså. Det är inte kärlek utan lite bråk, det vet du ju snuzzhigullhan.

Jag gillar faktiskt inte heller brudar! Jag gör slut med alla eftersom de är psykopater. Och jag är normal. Jag tar ner dig på jorden, men du är ej psykopat. Du är bara du.
    Hahahahahaaaa tack
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...