Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:06:45 följande:
    Fulisen?
    Kramiz hade en ful avatar. Hon har aldrig hetat kramiz, jag bara kallar henne det och vill tro att hugful är en fel översättning av kramgo som hon hette innan, och inte hug-ful.
    Jaha! Trodde du menade medlemmen Kramiz! För det finns ju en som heter så. Så hugful hette kramgo innan? Shit, du håller koll här
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:19:45 följande:
    Hon och jag har haft ett stundvis nära förhållande...Död
    När du kickade ass menar du? Cool
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-07-21 19:22:34 följande:
    Åh gawd. Jag vet hur detta kommer spelas ut nu. Du kommer FEJKA gilla skitfilmen eftersom Anton viftat med kuken och den i ditt ansikte så du vill smeka honom medhårs!

Fy fan för kvinnor alltså.  
    Såja, inte bli svartsjuk nu. Det finns plats för dig också.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:25:32 följande:
    Ja hennes ass är helt sönderkickat.
    Fast man kommer ingenstans med henne. Hon skiter i om man är invandrare och jobbar och betalar skatt, man är ändå inte välkommen eftersom man fuckar folkstammen.
    Äh, den stammen är utdöd om något hundra år förhoppningsvis. Man kommer att få läsa om dem i historieböckerna och vara tacksam att man inte fanns den tiden de fortfarande existerade.

Nu menar jag den konstiga stammen som fulisen tillhör, den asskickade stammen.
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 19:29:18 följande:
    Forskar man även om amning?Sutta tutte. Jisses.

Låter skumt. Torde väl vara ett anlag av osäkerhet man ärver då. Politiska ideologier tror jag knappast heller på. Många av AFA-puckona och NAZZE-grisarna är ofta uppväxta i helt motsatta miljöer. 

Man pratar även om alkoholistgener  som säkerligen istället är ett arv av psykisk ohälsa.     
    Ja, sutta tutte Många tror att man får intelligenta barn om man låter dem sutta tutte till skillnad från de som inte låter barnen göra det bara för att forskningen visat att intelligensen blir lite högre när man ammar (jämfört med vad?) Problemet är att man aldrig hade någon kontrollgrupp. Alltså vet man inte om de barn som ammats har högre intelligens än de som inte ammats...

Ja, jag tror helt klart på miljöer än genetiskt arv. Men kan man föra vidare psykiskt ohälsa, genetiskt? Just där känns det lite konstigt...
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-07-21 19:33:16 följande:
    Ja Marias kärlek är lika stabil som det svenska semestervädret- kränkande osv.

Jag söker mig till andra varma famnar, till synes.  
    Du vet att du aldrig kommer att få lika mycket värme som i NGs famn, även om du tillfälligt söker dig annanstans.
    Nu är det bara så att en till vill få plats där.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:38:39 följande:
    Förvånad

Skit vilken diss till min kärlek.
    Men du, jag tog ett personlighetstest i en hysterisk tråd där man nu nästan småbråkar om vilken personlighetstyp som är bäst.
    Intressant resultat, vad tycker du t ex om;

"ENFPs often have strong, if sometimes surprising, values and viewpoints. They tend to try to use their social skills and contacts to persuade others gently (though enthusiastically) of the rightness of these views; this sometimes results in the ENFP neglecting their nearest and dearest while caught up their efforts to change the world.
    For some ENFPs, relationships can be seriously tested by their short attention spans and emotional needs. They are easily intrigued and distracted by new friends and acquaintances, forgetting their older and more familiar emotional ties for long stretches at a time
    They can be tireless in talking with others, like fountains that bubble and splash, spilling over their own words to get it all out. And usually this is not simple storytelling; they often speak (or write) in the hope of revealing some truth about human experience, or of motivating others with their powerful convictions. "

Lite coolt ju!?!?!

Du borde ta testet.
    Ja, coolt. Då vet jag mer om dig!
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 19:41:19 följande:
    Både arv och miljö spelar in.
    När det gäller psykisk ohälsa?
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 19:44:21 följande:
    För att vara en vänsterextrimistfjolla verkar du ändå lite småskärpt?Flört
    Det är för att jag varken är extremist eller vänster, utan ideologiskt ingenstans faktiskt. Dock är jag vänsterhänt, men det är en annan diskussion

Men tack detsamma.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:44:44 följande:
    Frågan är hur sant det är....
    Trodde det var helt sant då du både citerade och highlightade och kursiverade and whatnot!

Min var helt sant i alla fall.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...