Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-30 17:58:13 följande:
    Ok, får jag lägga mig i? Jag har ätit ål när jag varit i Holland och det var iskallt vinter. Tro det eller ej, men det var faktiskt riktigt gott. Det var väldigt fett dock, men jättegott att äta där i iskylan
    Har också ätit ål och absolut inga som helst fel på den fisken. Rökt ål är till och med Gott.....
    When you judge another, you do not define them, you define yourself
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-30 22:58:49 följande:
    RÖJnostalgi! Nån mer än jag som röjde till den här på dansgolvet?

">

" target="_blank">

OBS! Varning för kulturberikning. (Fast när den låten var inne så gillade även det värsta PI-folket den...)
    Åhhhhhh........Skål
  • I Blackrose I
    Ásgrímur skrev 2011-05-30 23:51:27 följande:
    Ja, det är din åsikt. Men förmodligen var det icke dold sarkasm. Jag tycker dock att det där dansandet ála "skaka rumpa" som det så populärt kallas är bland det mest pinsamma parningsbeteendet som någonsin har uppstått hos människan som art.

">

• I Blackrose I

Det enda filmen jag grät som ett barn var till American history X. Har sett den flera gånger och gråter som en idiot islutet varjegång.....

• I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-31 08:44:05 följande:
    Jaså? Grät du till den filmen? Var det slutscenen då eller?

Förresten, har du läst vad Iran har beslutat att göra med landets Internet...?  
    Ja, som ett litet barn. Usch.....

Mmmm, kan inte någon bara ta och skjuta skallen av honom?
  • I Blackrose I

Dom kommer aldrig kunna genomföra detta. Finns redan en program som kringgår all slags censur i Iran. SÅ himla coolt. Eeeee, har glömt bort vad programmet heter men använder man sig av programmet så gör den alla "förbjudna" sidor till lagliga sidor och den som övervakar en tror att det är reklamsidor man är inne på.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-31 08:54:23 följande:
    Japp, sjukt! Jag tror inte det handlar så mycket om den muslimska moralen mer än att det handlar om att stoppa människor från att samla mer kraft att störta regimen. De använder nog bara den muslimska moralen som ursäkt att göra såhär. 

Men tror ni inte att folket bara blir ännu mer ilsket och samlar ännu mer kraft att göra något? Man kan ju inte heller stoppa iranier från att besöka andra länder och organisera sig. 
    Finns en grupp studenter som får pengar från utlandet och mjukvaror till datorer som dom sen sprider ut i landet. Iranier hittar alltid ett sätt att kringgå censur på ett eller annat sätt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-31 08:56:06 följande:
    Ja, det finns det. Men de ska skapa en helt egen internet. Den går alltså inte att omvandla till något annat, utan kommer att vara precis som den vi använder nu, men med endast regimvänlig information. En parallellvärld så att säga, där den ena världen inte kommer att ha tillgång till den andra.
    Jo jag förstod det också men det kommer komma ut nya mjukvaror som kommer tillåta en bro mellan "cybervärlden". Vänta och se. Detta sätter bara igång iranihackers i andra länder i arbete.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-31 08:57:45 följande:
    Men jag tror som så att det nog kommer att gå att ta sig förbi även detta och på något sätt få tillgång till det "normala" Internet.
    Det gör det. Finns ingenting som är omöjligt. "Nollor" och "ettor" kan man göra vad som helst med.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...