Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 17:47:47 följande:
    Herregud.
    Dagens mest puckade inlägg.

"Ja egentligen borde vi behandla dom som vi vill eftersom de behandlar oss som de vill. T.ex. so borde slöja förbjudas på alla publika ställen, som mataffärer, klädaffärer, gallerior m.m.
    Det är ju inte mer än rätt eftersom svenska kvinnor tvingas ta på sig extra mycket kläder när de är i muslimska länder.

Hade varit kul att se vad som hände. Då hade ju de muslimska männen fåt välja. Antingen får de handlar och sköta alla publika ärenden själva eller så hade de fått acceptera att kvinnan msåte gå utan slöja. "

Sensmoralen?
    Det är inte mer än rätt att Sverige blir en diktatur utan mänskliga rättigheter.
    För att "straffa" muslimerna här om inte annat.
    Fuck!!!
    Hahah! Ja, för det är ju den civila muslimens fel att regimen förtrycker alla som bor i landet. Och då ska Sverige minsann inte vara bättre, utan minst lika dålig. Jag undrar varför de som vill ha det så inte gärna flyttar till en muslimsk diktatur
  • Velour

Och den här är ju rolig. När man hänvisar till BRÅ i påståendet att invandrare är mer brottsbenägna och jag motsäger att de är mer brottsbenägna trots BRÅ och man då vill se källor på det och jag hänvisar till BRÅ, utan att lägga fram någon länk till BRÅ och skriver istället att personen får läsa i BRÅs Q&A-sida, så får jag läsa att jag inte kunnat styrka något Betyder inte det att personen aldrig har läst BRÅ, utan bara upprepar något som andra har påstått?

(jag hänvisade även till mina kurslitteraturer varav väldigt många har blivit sålda och svarade då att jag någon gång den här månaden skulle skriva ner listan på böcker relevanta till BRÅ)

OM man nu inte bemödar sig att själv läsa på, varför vill man då ha källa?

• Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 18:16:58 följande:
    Ni är ju för faan 100% flator hela bunten här.
    Nä, jag är militant singel.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 18:19:28 följande:
    Det betyder att personen inte vad vad han ska säga.
    Haha, precis
  • Velour

Så ska man dra slutsatsen att om PK och PI ska komma överens och prata som folk med varandra (någorlunda iaf) så måste de tillhöra motsatt kön? Är det enda sättet för PK och PI att mötas?

• Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 18:55:53 följande:
    Japps. Sen blandar vi våra gener och får "mittemellanbarn"
    Ja, om nu åsikter är genetiska. Men det kanske de är! Läste på nyheterna att några forskare kunnat påvisa att det är genetiskt om man blir religiös eller inte Obestämd
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 18:59:13 följande:
    Jag drog ju hit kramiz!!!
    Hon stannade inte länge...
    Kanske också därför jag inte kommer ihåg vem det var. Det är nog inte alla som vill mötas kanske. Men nu vet vi vilka "vapen" vi ska använda. Fast som vanligt är jag nog den sista att komma på det.
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 19:00:12 följande:
    Det har jag väldigt svårt att tro. Yttre påverkan är förklaringen.
    Ja, man behöver inte tro på allt som forskare kommer fram till, men jag vet inte hur man ska kunna motbevisa deras resultat om att det ligger i hjärnan vem som blir troende och vem som inte blir det. Undrar hur de utförde testerna...
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:02:40 följande:
    Kramiz, hugful80.
    Svenska folkstamman blah bla...
    Fulisen känner jag till, för det var en ful jävel. Och nu börjar jag minnas kramiz lite vagt. Om jag stöter på kramiz i nån tråd så kanske allt blir klarare.

Men aja...alla som inte dansar är våldtäktsmän och alla som inte delta i den här tråden är fega
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-21 19:05:35 följande:
    Ja alltså, forskarna idag verkar ha otroligt mycket tid till trams. Hur kan kan för det första bli religiös om ingen introducerar en?
    Mmm, viss forskning är helt sjukt. Det håller jag med om. SPECIELLT hatar jag all amningsforskning eftersom de med mindre kritiskt tänkande inte kan tolka en sådan forskning lika bra som en som kan.

Hursomhelst, ja, hur ska det gå till? Önskar jag hade det till hands så jag kunde läsa igenom det en gång till för att se hur de gick tillväga när de kom fram till något sådant. Men antagligen menar de på att de som lättare faller för en religion har det i anlaget än en som inte gör det (?). Vet inte...
    Tror man även har gjort något liknande test vad gäller politiska ideologier.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...