Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-13 12:44:52 följande:
    Mycket bättre än igår. Var trött hela dagen. Blev inspirerad av vårt prat om musiktexter igår, så jag har planerat att sitta nån timme ikväll och lyssna igenom gamla favoriter  när barnen har lagt sig:

Nu skall jag ringa några samtal för jobbet. Tråkigt, men jag ska ju inte direkt klaga med tanke på hur sällan jag jobbar...

Själv då?
    Kul att du blev inspirerad
    Det var precis vad jag gjorde igår, så himla underbart. Dela gärna med dig av några bibliska texter (musikaliska...).

Hahahaha jag avslutade den sista meningen i mitt huvud innan jag hnn läsa klart;
    Nu skall jag ringa några samtal för jobbet. Tråkigt, men jag ska ju inte direkt klaga med tanke på "vad jag jobbar med".

Jag försöker fokusera på en fet bok som innehåller all forskning som bedrivits om svenska som andraspråk. Intressant i vanliga fall men lite ofokuserad.
    Och så lyssnar jag på Prince av outgrundlig anledning.
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-13 13:44:28 följande:
    Haha!

Schhhhhhhhhhhhhhhh!

Nu ska du inte läcka min "hemlighet" till de nya i tråden Flört

Skall absolut  dela med mig av några himmelska texter i kväll när jag kommer in i det...

Gillar Prince en del faktiskt, tror det främst handlar om att hans skivor var så gott som det enda som hade något som helst värde  som fanns att "låna" ur storebrors skivsamling (han är en av de få människor jag känner som påstår sig vara så gott som helt ointresserad av musik????)
    Ogillar att debattera och är ointresserad av musik?
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-13 14:22:08 följande:
    Nej, lillebrorsan är ointresserad av att debattera, men älskar musik (har nog ärvt intresset mycket av mig)

Storebrorsan älskar att debattera och gräla med folk, men är ointresserad av musik.

Det finns hopp för båda helt enkelt Skrattande
    Och du fick det bästa av allt. Underbart.
    Jonas? (Gissar namn)
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-13 16:40:27 följande:
    Haha, ja det håller jag ju med om.

Nej, sorry. Men vi har tre vanliga namn....

Nästan lite tur att du har fel för en gång skull. Kunde ju ha blivit lite på gränsen till lite läskigt om du har rätt hela tiden  Flört
    Martin! Eller Markus. Kanske Mattias.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...