Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:24:48 följande:
    Annars tipsar jag om följande: Colaflaskor, järnrör, stolar, sänggaveln, verktygslådan (Innehållet), finslipad träpinne.......... Drömmer 
    En dildo kanske?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:49:32 följande:
    Men jag ska erkänna att få se vissa få på käften ger mig nästan orgasm. Sitter just nu och njuter.........
    Jag får en miniorgasm av att se två välformulerade herrar debattera. Det är en av mina otaliga fetischer.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:51:12 följande:
    Skäms

En EX sa detta mig: "FAN Rose, hade du varit en kille hade du satt på allt som rörde på sig."
    Ja jag är nästan glad att du inte har en kuk.
    Hahaha, det påminner mig. Jag har en väninna som är lite som du faktiskt. Den finaste komplimangen hon gett mig är "Om jag var en snubbe, skulle jag knulla dig just nu".
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 11:56:48 följande:
    Hahahahaha, jag har ju inga tjejkompisar. Klarar inte av tjejer IRL (Lång historia).

Det enda killen som kunnat tämja mig är maken.
    Nej jag har faktiskt också svårt för tjejer, det är mest på senare år jag kunnat vara vän med tjejer.
    Jag fixar just about Jaded. Men även den vänskapen är ej friktionsfri hahaha!

Hon är så tålmodig min lilla Jaded...
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 12:18:09 följande:
    Tjejer gör mig GALEN. fullkomligt Galen. Fixar inte "finfina" tjejer som kör sönder bakmusen, sen sitter dom hos mamma och mumlar "Ya abolfazr". Får klåda. (Ja, jag vet att jag generaliserar men det är bara såna jag råkat ut för)
    Vanliga svenska tjejer (Dom flesta) är för tok för lugna för min smak så jag håller mig till mina killkompisar istället.
    HAHAHAHA...jo jag förstår vad du menar.

Jag känner mer att de erfarenheter jag haft av tjejer är att de endast och endast är avundsjuka bitches. Backstabbers och opålitliga. För min skull är det nog bra om jag har en väninna som är lugnare än vad jag är, då jag behöver någon som tar ner mig på jorden ibland hahaha...
    Att ha någon som är som jag, skulle sluta i total katastrof.

Men ja, killkompisar är underbara. Bäst helt enkelt. Ja förutom Jaded då Hon är ju bästigast bäst. (Nej, jag säger inte bara det).
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...