Inlägg från: KlasKristian |Visa alla inlägg
  • KlasKristian

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Har nu blivit länkad hit för tredje gången på bara ett par dagar, missar jag något som inte hänger här?

Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-11 17:03:59 följande:
    Bra! Var på din vakt unge man jag finner det som högst troligt att vissa vill förleda dig till snuskprat och allsköns oanständigheter.
    Kör hårt! Är rätt svårchockad så ni får nog jobba.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 21:51:41 följande:
    Så du kom tillbaka?
    Ja, jag förstår inte heller riktigt varför om jag ska vara ärlig.
  • KlasKristian
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 21:54:07 följande:
    Erkänn att du gillar oss hur mycket du än kämpar emot.
    Jag accepterar er, men gillar? Nä, känner er för dåligt för att avgöra det.
  • KlasKristian

USA ja. Brorsan tjatar på mig att jag ska åka med honom dit i sommar men det finns banne mig ingen möjlighet. Har dels två resor inbokade redan och vi väntar dessutom tillökning.

Men USA finns ju kvar. 

• KlasKristian
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:58:23 följande:
    Nu när du vågade dig tillbaka hit igen.

Berätta lite om dig själv om du vill. Vem är du? Gift? Barn? Fru? Ålder?
    30 år, boende utanför Stockholm, sambo sedan snart fem år tillbaka, en son på 16 månader och en ofödd dotter som beräknas titta ut i början av oktober. 

Gillar min familj, resor, fotboll, god mat och öl.
    Ogillar vänsterpolitik (no shit), bananer, sådant som flaxar samt tidiga morgnar av icke självvald typ. 
  • KlasKristian
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 23:00:35 följande:
    Han är Klasse, gift, barn ja och hans fru är gravid.
    Inte gift ännu, det andra stämmer.
  • KlasKristian

"Aaaaw" är lugnt. "Naaaw" suger. Och jag är mänsklig, tro det eller ej. Och tack för gratulationerna.

• KlasKristian
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 23:09:21 följande:
    Du behöver bara bli lite PK.
    I vissa avseenden är jag säkert PK, i andra inte.
  • KlasKristian
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 23:10:49 följande:
    You welcome.
    Jag är ju som bekant helt hopplöst och du behöver inte svara men vilken sida av Stockholm? Norr/söder/väst/öst?
    Öst. Bålsta närmare bestämt. Det ligger så långt från stan att SL-korten kostar extra.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...