Inlägg från: Krokimodell |Visa alla inlägg
  • Krokimodell

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-03 20:19:42 följande:
    För att jag vill tortera den så klart. Den sög ju blod från min hund!
    Men den var hänsynsfull nog att spruta in lokalbedövningsmedel först, så att det inte skulle göra ont. Skulle någon uppfinna en medicin mot fästingarnas lokalbedövningsmedel, så skulle man känna när de bet och kunna ta bort dem med en gång. (Funkar inte för djur som inte har händer, men för människor funkar det.)

Apropå fästingar, tänk om fästingar vore lika intelligenta som människor. Snacka om frustrerande att bara sitta där i månader dygnet runt, utan intellektuell stimulans.
    Ph-värdet=vätejonkoncentrationens negativa dekadiska logaritm
  • Krokimodell
    Mandi74 skrev 2011-05-04 00:09:46 följande:
    Men sätter dom sig på rätt ställe kan dom få se och vara med om en massa spännande.
    Där har du en poäng. Och eftersom de är intelligenta, kan de välja plats. Om de hamnar på ett tråkigt ställe till att börja med, hamnar de i en prekär situation. Sätta sig på det tråkiga stället eller flytta till ett bättre, med fara för att upptäckas och sätta livet till, innan de är där?
  • Krokimodell
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 10:35:14 följande:
    Nej, helt ärligt så knullar jag hellre en nazist än en munk. Mindre hyckleri med den förstnämnda.
    Det stämmer väl inte riktigt? I slutet av 90-talet fanns en nazistisk kampanj som hette Nordisk Kvinnofrid, som gick ut på att trakassera våldtäktsmän, huvudsakligen invandrade sådana. Initiativtagaren hade själv våldtagit en tjej som hämnd för att hon lämnat nazi-rörelsen. Inte alls ovanligt i deras kretsar att kritisera invandringen för att medföra våldtäkter, samtidigt som de själva använder våldtäkt som politisk metod, mot feminister och avhoppare.
  • Krokimodell
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 16:36:56 följande:
    Halva mina boobies finns ju i mitt "meja" galleri

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m58790964.html

Hur skadad är man inte när man klickar på en sådan tråd för att man tror den handlar om SD?
    Vet inte om jag vill använda ordet "skadad", men man är nog mer speciell om man inte tänker på Svergiedemokraterna, när det står SD.
  • Krokimodell
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-04 20:26:26 följande:
    Jag behöver massage, don't fuck with me.
    Varför vill du inte att man ska ligga med dig? Är det skönare med massage?
  • Krokimodell
    sumpbävern skrev 2011-08-05 16:26:13 följande:
    Skönt. Jag tror nämligen inte dom har någon DO där som delar ut pengar till alla invandrare.höhöhö
    Vill man tjäna pengar på att bli diskriminerad, är USA bättre än Sverige. Det finns diskrimineringslagar i båda USA och Sverige. Problemet med diskrimineringslagar är att privatpersoner inte vågar stämma företag, då det blir dyrt att betala advokat om man förlorar. Detta har USA och Sverige löst på olika sätt:

I Sverige har vi DO, som representerar folk i domstolen, och står för kostnader. Många tror att det är DO som dömer, men det är ett missförstånd.

I USA löser man det genom att utdela sjukt höga skadestånd. Om du får 1 000 000 dollar i skadestånd, är det inte för att kränkingen är värd det, utan för att det ska löna sig att stämma. Du kan gå till en advokatbyrå och komma överens att deras lön är 20% av skadeståndet. Då tar de risken att ha jobbat gratis om du förlorar, men den risken är de villiga att ta, då de har chansen att få 20% av 1 000 000 dollar, dvs 20 000 dollar, dvs lågt räknat 1 000 000 svenska kronor.
    Det är helt fel med särskrivningar före äktenskapet.
  • Krokimodell
    MrsAssault skrev 2011-08-09 20:44:54 följande:
    7-klövern?
    De 7 partier som satt i Riksdagen 2006-2010.
  • Krokimodell
    Anton Chigurh skrev 2011-08-23 14:50:52 följande:
    It takes a brave man to be a coward in the Red Army.
    .

- Joseph Stalin
    Problemet med citat på Internet är att man inte kan veta om de är autentiska.

Abraham Lincoln.
  • Krokimodell
    Skarprättare skrev 2011-09-04 19:04:55 följande:
    Oh, att kuka omkring på en kamel är ju bara vad jag alltid har velat göra! Men först måste vi gifta oss och avla fram en blodslinje som skola bli större än självaste Abrahams!

Nu måste jag rusa iväg dock. Sayonara!
    En blodslinje som skola? Det heter "en blodslinje som skall". "Skola" används enbart vid plural.
    Say it loud. I am unable to say 'proud' and I am proud.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...