Inlägg från: Anonym (låga betyg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (låga betyg)

Sjuksköterska - kommer inte in, fler sätt?

Här är en som kom in på ssk-programmet på högskoleprovspoängen! Hade 11.nånting på gymnasiebetygen men skrev 1.0 på högskoleprovet och kom in på den poängen!
    Men kan ju skriva provet fler gånger om man inte tycker att man fått en bra poäng, men det kostar ju 500kr för varje prov och de ges ju bara 2ggr/år.
    Lycka till med din antagning, hoppas du kommer in!

• Anonym (låga betyg)
    Anonym (lina32) skrev 2011-05-03 02:20:15 följande:
    Inlägg 4: oj va bra!! Det är ju över medel, pluggade du mycket till det?? :) KUL!!
    Pluggade inte till det, men hade jag gjort det så hade det kanske blivit en högre poäng. Året jag skrev var 0.8 medel så det kändes bra. =)
    Anonym (hopplöst) skrev 2011-05-03 12:31:26 följande:
    Mmmm, du kom in ja, vi får väl se om klarar av att fullfölja.
    Fyi; jag är redan färdig ssk, så du behöver inte antyda saker som du ändå har helt fel om. Mina gymnasiebetyg säger inget om hur smart jag är bara att jag inte pluggat ordentligt pga omständigheter jag inte vill prata om här, men som sagt så är jag redan färdig ssk.
  • Anonym (låga betyg)
    Anonym (hm) skrev 2011-05-03 09:05:32 följande:
    500???
    jag bet 350:- nu för högskoleprovet i april!

gjorde det dock inte av olika anledningar..... (ångrar det dock lite..)

gör hp ts!!!
    Hm, tja det kanske det kostade förresten... Gjorde provet ht-2007 så jag minns inte ordentligt, men efter lite googling ser jag att det var samma pris då. Isåfall vet jag inte var jag fått kostnaden 500 ifrån. Jo! Det var vad det skulle kostat att tenta upp en kurs! Funderade på att göra det då istället för att läsa om hela kursen. Då har jag blandat ihop kostnaderna.
    Hursom, TS: det kostar 350:- och det är värt att göra det! =)
Svar på tråden Sjuksköterska - kommer inte in, fler sätt?