lövet2 skrev 2011-04-24 16:11:37 följande:
Vad är det för fel med mjukisbyxor? Jag går själv alltid i mjukisbyxor, så varför skulle jag förbjuda mina ungdomar?

allmänt skrev 2011-04-24 16:11:45 följande:
Men.. vad skall man göra då? Brotta ner dom på marken, slita av dem kläderna och våldsklä dem i kostymbyxor med pressveck?
Jag blir ju mer förvånad över unga tonårstjejer som ser ut som de gjort en raid i mormors garderob. Preppy, eller nått. Är det nångång man kommer undan med att "klä ut sig" så är det väl just i tonårsen. (Och tacka skyarna för det, folk skall ha så jävla mycket åsikter om hur andra ser ut, när man är 15 så bryr man sig tack o lov inte)
Är du samma (sorts) tjej som tycker det är förkastligt när en mamma inte fönat håret och applicerat lösögonfransarna korrekt innan hon lämnar på dagis också eller?
Nej jag är en avslppnad person. Jag går i mjukisar och osminkad hemma. KAN gå och handla i mjukisar också men visar mig helst inte ute i det.
Varför skulle jag vara "en sån" bara för att jag tycker att det är föräldrarnas ansvar att tonåringarna klär sig hela och rena och ser välvårdade ut?