-
-
Ett tips e att slå i en tesked rapsolja i flaskan du ger. Det gör vi till vår lillplutt å det funkar utmärkt :) kompletterar med sempersmagdroppar å nan PRO 1 ger vi. Jag ammar också varvat med ersättning
-
Jätte fina bilder men ingen av dem hade jag skickat. Jag hade velat ha en neutralbakgrund så fokus hamnar på din fina kille istället gör kudden. Det "händer" så mycket i bilderna :) men nu e det ju ni som ska ha dem :) bara min tanke...
-
Jag har köpt en skaloverall på tradera. Tänkte att fleecedelen passar i vagnen å när det skall krypas e det bara att använda isofix knäppet å sätta på den andra delen också. Om vintern varar till april nästa år så e min elva månader å det lär ju vara svårt att ha han enbart i vagnen när man e ute! Hur tänker ni andra????
-
Nappen funkar också som tröst och vilseledbing när tänder e på väg. Precis som du sa han e bara 4 månader. Låt honom ha sin trygghet i munnen :)
-
Jag har bytt. Vi har fullt liggläge i vagnen vilket e kalas. Bara att låta ungen titta tills han somnar å sen fäller jag ryggen. Han vägrar åka vagn om han inte får sitta. Å med sitta så menar jag första hacket från liggläge. Tog även fram åkpåsen. Ser såååååå mysigt ut när han sover
-
Vi har det precis likadant. Han skrek även när han låg i liggvagnen. Nu när han åker sittvagn e han glad. tror att han inte ser tillräckligt ut i bilen. När jag kör små vägar som svänger då tystnar han för då rör sig leksakerna :) jag e övertygad om att det slutar när vi bytar till bilbarnstol men det kommer dröja!! Vill absolut inte byta för tidigt. Säkerheten före allt!!
Tills dess håller jag mig till kortare resor när vi e själva :) -
Jag har slutat! Slutade när lilleman var fyra mån å en vecka. Så skönt att äga sin kropp igen :)
-
Babyskyddet är inte minndre säkra än bilbarmstolar!!! Ha kvar era barn länge. Det är tvärt om. Våra bälten börjar dock bli för korta nu när overallen e på :(
-
Lägg handdukarna å kuddarna UNDER lakanet så får hon inte tag i dem :)