Bebisar från BF Maj 2011 tråden =)
Mitt bf är 15 maj men det spelar inte så stor roll att det står 16 maj på listan. Nu har jag den här under favoriter iaf :)
Mitt bf är 15 maj men det spelar inte så stor roll att det står 16 maj på listan. Nu har jag den här under favoriter iaf :)
Oh, stort grattis Skalbagge!! Vad roligt!! Vill se bild :) Längtar tills vi också får vår lille edvin eller lilla alma då om det blir en tjej :)
Det blev en liten kille och vår älskade Edvin är här. Han föddes i fredags den 13 maj på bf-2 kl: 13.10, vägde 3440 gr och var 49 cm lång.
Tack för alla svar angående amninen. Jag försöker hålla i af 2 timmar emellan nu men visar han väldigt tydligt att han vill ha bröstet så får han det. Det är ohållbart att inte ge honom när han är så ledsen. Vet inte om det var för att BVC inte ville at han skulle gå upp så snabbt i vikt som han gjort eller om det var för min skull när de tipsade om att vänta 3-4 timmar emellan amingarna. Edvin vägde 3440 gr när han föddes. På hembesöket när han var 11 dagar vägde han 3750 gr och på besöket på BVC när han var 19 dagar vägde han 4125 gr. De sa då till mig att det räcker att han går upp ca 150 gr i veckan för att de ska vara nöjda. Vet inte om det vr en pik!? Jaja..måste gå nu...Edvin vaknade precis!