Inlägg från: DöDryg |Visa alla inlägg
  • DöDryg

Bebisar från BF Maj 2011 tråden =)

Hej allesammans!
    Var med i denna tråden med namnet: natalieh när jag väntade mitt första barn.
    Gick tillbaka några sidor och läste, det är så kul att se och läsa om de bebisarna som låg i allas magar när vi
    började skriva i denna tråden.
    Nu ska nummer två bakas, första äl har varit på besök efter att spiralen togs ut. Hoppas självklart på ett snabbt resultat men annars är försöken rätt trevliga också!

Nån fler som är på gång och bakar?

Mammas hjärta 11-04-26
  • DöDryg

Har lite frustration just nu, gjorde två test förra veckan. Båda svagt, svagt positiva. De skulle avläsas inom 5 min och ena strecket kom på 3 min och det andra på 4 min. Kändes liksom som att det var spökstreck eller att testet låg "för länge" . Men så å andra sidan så har jag varit sååå trött nån vecka nu, torr i munnen och molverk som tusan. Lite doft känslig med faktiskt. Ikväll blev jag plötsligt jätte illamående och känner mig såå spyfärdig.. gäspar & det molar i magen. Känner mig så gravid, men ändå så kan jag inte riktigt tro de och testen gjorde mig bara mer förvirrad. (Vet att jag måste ta och göra ett digitalt) men är så rädd för resultatet nu när jag känner mig g så gravid.. för tänk om jag inte är gravid. . Kanske aningen flummigt inlägg, kände bara att jag behövde få ut det liksom! Kul för de som redan väntar syskon, härligt för de som planerar och självklart en himmla massa hopp till de som kämpar !!

Mammas hjärta 11-04-26
  • DöDryg
    sarasessi skrev 2013-09-21 17:46:24 följande:
    Håller tummarna! :)
    tack! det visade sig att jag behövde inte vara så orolig för det där digitala. Kom fram ett fint plus, så här är det en glad familj nu. :)
    Mammas hjärta 11-04-26
Svar på tråden Bebisar från BF Maj 2011 tråden =)