ha sex men vän o få "betalt"
Jag tänker inte sitta här och moralisera även om jag är emot prostitution och utnyttjande av deras tjänster.
Men faktum är att det du beskriver är ganska vanligt även om man kanske inte pratat och bestämt så innan.
Det har funnits fler exempel runt min bekanstkapskrets där en kvinna/tjej haft regelbundet sexuellt umgänge med en man och det outtalade syftet varit att mannen får sex och kvinnan bättrar på sin ekonomi.
Det liknar ett vanligt KK-förhållande men mannen betalar räkningar, sticker åt fickpengar, bjuder på alkohol och resturangbesök mm till en så uppenbar grad att det liknar prostitution för alla andra än just detta paret.
Bra eller dåligt...avgör själv.
Jag har ett flertal gånger hjälpt en tjejkompis (ensamstående mamma) med ekonomin när det krisat sig.
Jag tycker att hon är rätt läcker och skulle inte ha något emot att sätta på henne. Jag skulle dock ALDRIG föreslå det för att hon lånar/får pengar av mig. Även om hon själv skulle föreslå något sådant skulle det kännas fel, att hon gör det för att vara bussig tillbaka, som ett tack-för-hjälpen. Det skulle ta emot kan jag säga.