Inlägg från: Sanisan |Visa alla inlägg
  • Sanisan

Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?

Himemiya skrev 2013-04-04 13:48:21 följande:
    Hålla där alla mammor och pappor. 

Jag är en kvinna på 22 år. Jag är en så kallad lolita. Jag tänkte klargöra lite för er vad det är för en stil. 
    Jag blir först väldigt ledsen när jag ser att det finns så många inskränkta människor på den här tåden.

Den bliden ni har på dom där två tjejerna har på sig sweet lolita kläder från märket " Angelic pretty ". Och det är ju just vad det låter som det ska vara. Det ska vara så sött som möjligt.

Lolita stilen har ca 20 olika stilar som man kan välja mellan. lolita-tips.tumblr.com/post/37758375228/a-gui...
    hellolace.net/styles/misc

Om ni är intresserade om vad lolita är och vill förstå er på dagens ungdomar och även vuxna snälla titta på dom har videorna. 

" rel="nofollow" target="_blank">

Ni behöver inte tycka om stilen. Men kom ihåg att ni aldrig kommer att få era barn att ändra uppfattning om lolitastilen. var stöttande stället för att kränka dom! Om dom känner sig bekväma med sin stil låt dom ha den på sig. 

Ni förstår inte hur många trådar det finns om unga som känner att dom blir mobbade av sina egna föräldrar som inte stöttar dom. Och det är väll ändå värre?? 

Tack för mig ! 

Awesome och kunde inte sagt det bättre själv <3 
Svar på tråden Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?