Toi: Haha nylonstrumpbyxor har jag inte provat men nu har jag vant mig vid att sova med dom utsläppta och tycker inte att de är i vägen. Virknålar har jag flera stycken nu, rotade bland mammas textilgrejer
Kalaset gick på 6000 kr, helvete vad dyrt. Men då jobbade dom i 12 timmar också, vilket slit!
elitepearl: Jag tror inte det var att du missade att berätta, snarare jag som missat att läsa just den raden! För nu i efterhand så har jag ju sett att det står överallt att det gör extremt ont att virka dreads!! Helt blind måste jag ha varit
Min börjar också bli mjuka och väldigt tunna på sina ställen. Jag börjar bli bra på att virka faktiskt, har kollat videor på youtube hur man gör. Men det tar fruktansvärt lång tid! Salongen har "garanti" på sina dreads så man fick komma tillbaka inom en månad och piffa till dom. Det gjorde jag igår. BIG MISTAKE! De virkade in utväxten och fi fan vad ont det gjorde!! Jag hade glömt bort smärtan... Och nu sitter jag här igen och hårbotten är helt öm! Dessutom sitter dreadsen snortight mot skallen. Väx ut, väx ut, väx uuut!
Så fort den slutat göra ont så ska jag börja virka igen. Palmrolla är tydligen också jättebra, jag köpte något som heter Lock Peppa från dreadhead som ska vara bra. Tänkte palmrolla med det i stället för dust it. Det är säkert samma sak egentligen, men Lock Peppa kändes strävare.
Jag brukar sitta och virka och palmroll när jag tittar på tv
Bild var det ja, sorry, jag är verkligen skitdålig på det där med bilder och ladda upp till dator och sen internet.. Men det kommer!