Anonym (underbart) skrev 2011-04-17 15:30:45 följande:
Jag har nog tack och lov aldrig träffat på killar/män som ens brytt sig om hur många jag legat med, eller om det varit sex i förhållande, engångsligg eller med ett kk. Själv gillar jag att killarna har lite erfarenhet också, men vill inte veta exakt hur många de varit med och vad de gjort liksom. Sen om de haft sex med kkn eller inte spelar för mig ingen roll.
Är lite chockad faktiskt över att det finns killar som sku välja att inte ha en tjej som haft en kk... När frågar man det undrar jag? Första träffarna, eller dumpar man bara tjejen sen efter ett halvt år fast man gillar henne om det är så att hon haft sex "utanför ett vanligt förhållande"?
man frågar efter man legat med en tjej och om man är intresserad av ett förhållande med henne
och inte bara sex. du kanske är ung och inte haft den situationen ännu, och då dyker ju temat
aldrig upp. jag struntar fullständigt i hur många en tjej jag har ons med har legat med, det är helt ointressant,
för jag är inte romantiskt intresserad i henne. jag vill mest ha en sex och utlösning.
du bryry dig inte, eftersom du är tjej. tjejer bryr sig aldrig om sånt. är helt normalt.
jag dumpar inte på det sättet, men jag känner liksom mindre, och sen fortsätter jag att träffa
andra tjejer bredvid, och tillslut vill tjejer alltid ha mer, vilket jag inte vill längre.