nord skrev 2011-04-18 01:08:06 följande:
hoppsan. trodde du var tjej. ett ärligt misstag.
antal partner verkar ha ganska lite med hur bra kvinnor är i sängen. bästa tjejen nånsin hade
haft 5, fast hon måste ha plockat upp en del från litteratur o kultur dessutom för förutom kontroll
på kroppsöppningar sp verkade hon veta exakt vad jag ville utan att jag sjölv visste det.
har haft flera tjejer som som haft långt fler, en del verkar mest ha lärt sig att ligga stilla
verkar vara en inställningsfråga.
lever också poly, så ser inte riktigt vad du menar.
det jag sagt är, att för att bli mono så krävs det en tjej som känns exklusiv.
du kanske borde slå upp ordet, innan du använder det igen
Ibland skriver du så snurrigt att det inte finns på kartan. Slå upp vilket ord? Syftar du på "exklusiv" så är det du som använt det, inte jag.
Ja, det finns naturbegåvningar, men rent statistiskt är det fler av dem som knullat runt som är mest mångsidiga och viss erfarenhet kan man aldrig läsa sig till.
Du gör ett generellt fel i din argumentation då du lägger ihop dina fördomar om hur kvinnor är/borde vara med dina relativt begränsade erfarenheter och gör det till en sanning. Det spelar ingen roll hur många kvinnor som än skulle skriva i den här tråden och säga emot dig; du skulle ändå hävda att du har rätt och att alla som skriver här har fel.
Dessutom så formulerar du dig så märkligt och rörigt, syftar otydligt och tar saker ur luften, så att debattera med dig är som att försöka träffa en mygga med en elefantstudsare, så jag lgger de försöken nu...