• Gulia84

Akupunktur för att bli gravid

Hej!
    Är det någon som provat detta? Vi har försökt bli gravida i ca 3 år men inte lyckas. Vi ska göra insemination i väntan på IVF. Men medans man väntar på inseminationen i sin tur så kanske man skulle testa akupunktur. :)
    Någon som har erfarenhet av detta?
    Bor i Jönköping, kanske nån vet om någon bra?

• Svar på tråden Akupunktur för att bli gravid
  • Gulia84

Ja, varför inte, du kanske kan lära mig den?

Jisses....

• Gulia84

Skönt att det finns snälla människor här. Man har det jobbigt som det är så elaka kommentarer gör ju inte saken bättre!

TCM-akupunktur skall jag söka på då. Kan va rätt skönt med akupunktur även om det inte skulle hjälpa i vårt fall!

• Gulia84

Lugnt! Hehe!
    Tack för tipset!
    Och jag har hittat en i Jönköping Hoppas Bebis 09! Men vet inte om han är bra :)
    Vi gjorde vår första insemination idag och fungerar den inte så ska jag boka tid!
    Lennart Hallin på Kroppshyddan. www.kroppshyddan.se/behandling.html

• Gulia84

Då får vi hoppas att det fungerar för er!
    Får man fråga vad ni betalar för IVF?

• Gulia84

Det känns ju lovande med akupunktur! Det skall testas även att jag är nålrädd! Vad gör man inte :)

• Gulia84

Nä, så rädd är jag inte ändå. Så det går nog bra. Fick mig en rosa flytning idag så nu är mensen på gång så imorgon ska jag ringa och boka tid. Om man får bättre cirkulation av detta så kanske jag slutar frysa så förbenat mycket jämt. Men helst hoppas jag på att få en bebis!!!

• Gulia84

Det har tyvärr inte gett nåt resultat :(

Svar på tråden Akupunktur för att bli gravid