• Kravmärkt

Vi som älskar Mini Rodini!

Finns det fler än jag som sitter på en drös med Mini Rodini-kläder, men ändå vill ha mer? Helt enkelt en plats för tips om rea och utförsäljning och kanske lite bilder på våra små Mini Rodini-modeller? Och annat snack som hör vardagen till förstås! Hallå finns ni?!

• Svar på tråden Vi som älskar Mini Rodini!
  • brommamaria

Tycker jag verkligen inte. Dom är jättefina, har funderat på dom till min plutt. När brukar deras kläder reas o när kommer östkläderna in?

• Kravmärkt

Det var nyligen en utförsäljning så jag misstänker att nästa är sensommarn då. Höstkollektionen kommer väl i samma veva.

Håller med dej, Eje klär finfint i sin Godzilla-outfit

• karmasus

Här en till som gillar MiniRodini =)

Har ni sett att Groupon har ett bra erbjudande idag på lekmer.se och de har precis börjat sälja Mini Rodini?

Man köpa ett presentkort på 250 kr för 99 kr hos Lekmer.se. De har leksaker och en hel del barnkläder (tex Småfolk, Lipfish, Mini rodini, Ej sikke lej)

www.groupon.se/in/.SWVt0E?nlp

• brommamaria

Supertips! Jag gillar men måste man bli medlem på den där sidan?

• karmasus
    brommamaria skrev 2011-05-04 14:53:33 följande:
    Supertips! Jag gillar men måste man bli medlem på den där sidan?
    Ja det blir man nog automatiskt, men du behöver ju inte tacka ja till mailen om andra erbjudande. (en hel del trevliga faktiskt så mig stör det inte hihi)
  • Kravmärkt

En bild från när vi åkte pendeltåg i helgen. Han har sin Je taime-tröja på sej som jag älskar!
  • brommamaria

Gick förbi mini rodini butiken på söder igår o fönstershoppade lite... Åhhhh så mycket fint, tur kanske att det var stängt... Tiger jeans o jacka, lång randig byxa o jacka, je taime tröja o korv linne står högt på vill ha listan just nu... Synd bara att lilleplutt inte behöver nåt just nu....

• Kravmärkt

Ja gud det finns så mycket fint! Köpte just hem ett linne. Det vita med sneda gula ränder, som Eje ska ha i sommar Duktigt att inte köpa för att det inte behövs. Jag köper ändå dessvärre..

Svar på tråden Vi som älskar Mini Rodini!